محکومیت هواداران به دلیل رفتار نژادپرستانه

یوونتوس در اولین دیدار مرحله گروهی فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا به مصاف پاری سن ژرمن رفت و با نتیجه 2-1 مغلوب این تیم شد. تعدادی از هواداران یوونتوس برای حمایت از تیم خود در بازی مقابل پاری سن ژرمن به ورزشگاه پارک دو پرنس آمدند تا بازی این تیم را از نزدیک دنبال کنند.

پس از پایان این بازی بود که تعدادی از رسانه های فرانسوی مدعی شدند هواداران یوونتوس در این بازی رفتار نژادپرستانه ای از خود نشان داده و به هواداران پی اس جی حاضر در ورزشگاه توهین کردند. عکس های منتشر شده از سکوهایی که هواداران یووه در آن حضور داشتند این ادعاها را تایید کرد و یوفا اعلام کرد که به زودی پرونده این اتهامات باز می شود و اقدامات انجام شده به طور کامل بررسی می شود.

حال یوفا اعلام کرده است که باشگاه یوونتوس به دلیل رفتار غیرورزشی و نژادپرستانه هوادارانش در دیدار رفت مقابل پاری سن ژرمن باید جریمه 15 هزار یورویی بپردازد اما این پایان کار نیست. آنها همچنین باید بخشی از ورزشگاه خود را ببندند و اجازه استفاده از ظرفیت کامل ورزشگاه را ندارند. اما مجازات دوم، محرومیت یوونتوس است و در صورت تکرار این روند، هواداران این تیم باید حداقل 1000 صندلی خالی در هر یک از بازی های لیگ قهرمانان اروپا بگذارند و هواداران آنها از حضور در بازی خارج از خانه محروم خواهند شد. خصوصی نیز خواهد بود.



سرویس اخبار فوتبال خارجی