مخالفت با استعفای فتح الله زاده: حاجی دائمی می شود!

لازم به ذکر است در جلسه امروز و بر اساس تصمیم اعضا حجت کریمی به عنوان رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال انتخاب شد. پیش از این هیچ کس مسئول این سمت نبود.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پس از استعفای علی فتح الله زاده از مدیریت باشگاه استقلال، امروز جلسه ای بین اعضای هیئت آبی پوشان برای تصمیم گیری درباره استعفای مدیرعامل آبی پوشان برگزار شد.


سرویس خبر شماره: 1898835
14 آوریل 1402 در 4:56 ب.ظ
6.2 هزار امتیاز خبر|

6نقطه نظر

با انتخاب کریمی به عنوان رئیس هیئت مدیره

در شرایطی که باشگاه استقلال نتوانست مطالبات استراماچونی را در مهلت تعیین شده از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا پرداخت کند، حذف آبی ها از لیگ قهرمانان آسیا قطعی است و روز بعد فتح الله زاده با انتشار پستی از سمت مدیرعاملی این باشگاه استعفا داد. نامه ای در صفحه اینستاگرامش

در جریان بازی استقلال و ذوب آهن بود که تماشاگران حاضر در ورزشگاه قبل از شروع بازی تا پایان بازی با سر دادن شعارهای تندی علیه فتح الله زاده خواستار جدایی او شدند.

در این جلسه که چندین ساعت به طول انجامید، اعضای هیئت مدیره با استعفای فتح الله زاده از مدیرعاملی باشگاه استقلال مخالفت کردند و مقرر شد وی در این سمت به کار خود ادامه دهد.

در جلسه امروز هیات مدیره استقلال، استعفای علی فتح الله زاده از سمت مدیرعاملی این باشگاه به چالش کشیده شد.

مخالفت با استعفای فتح الله زاده: حاجی دائمی می شود!

حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در واکنش به استعفای فتح الله زاده گفت که نامه مکتوبی دریافت نکرده است و اگر مدیرعامل استقلال استعفا داده است، هیات مدیره باید در این خصوص تصمیم گیری کند.

حالا اعضای هیئت مدیره استقلال با جدایی فتح الله زاده مخالفت کرده اند و این یعنی برخلاف میل هواداران، او باید در پست خود به کار خود ادامه دهد.