مخالفت با جدایی مدافع دوم در نظر نکونام


سرویس خبر شماره: 2052513
13 جولای 1403 در 2:49 ب.ظ.
35.4K |

23نقطه نظر

دانشگر با سپاهان قرارداد دارد و می ماند

مدافع سابق استقلال با توجه به قراردادی که با سپاهان دارد نمی تواند به جمع آبی های پایتخت بازگردد.

مخالفت با جدایی مدافع دوم در نظر نکونام

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، یکی از بازیکنانی که برای تقویت خط دفاعی استقلال در نظر گرفته شده، جواد نکونام است که سرمربی آبی ها نام او را به محمد دانشگر مدیران این باشگاه معرفی کرد. مدافع سابق استقلال که در دو فصل گذشته در سپاهان بازی می کرد یکی از افرادی بود که استقلال برای جذب آن تلاش می کرد.

دانشگر که کارنامه موفقی با استقلال داشت، با شروع لیگ بیست و دوم با قراردادی سه ساله راهی سپاهان شد و هنوز یک فصل از این قرارداد باقی مانده است.

هرچند زمزمه هایی مبنی بر مشروط بودن قرارداد سال سوم دانشگر با سپاهان شنیده می شد اما این موضوع صحت ندارد و این مدافع باتجربه رسما یک فصل دیگر با طلایی پوشان اصفهانی قرارداد دارد.

در چنین شرایطی حضور دانشگر در استقلال منتفی است و سپاهانی ها به هیچ عنوان جدایی را نمی پذیرند. مسئولان استقلال قطعا از جذب دانشگر ناامید شده اند و از نکونام خواسته اند تا یک نفر جدید در دفاع وسط برای مذاکره به آنها معرفی کند.

توجه داشته باشید که دیگر مدافع مورد نظر نکونام در نقل و انتقالات تابستانی سامان فلاح بود که او نیز با گل گهر سیرجان قرارداد دارد و حضورش در جمع آبی پوشان امکان پذیر نیست.

مجله اخبار فوتبال داخلی