مخالفت من با کاهش قرارداد؟ می خواهند مسیر استقلال را به هم بزنند/نکونام از من نخواست/ یکی از گزینه های قرارداد توسط مدیریت فعلی حذف شد


استقلال در این فصل نتایج خوبی کسب کرده و در حال حاضر صدرنشین قهرمانی است. با این حال از ابتدای فصل شایعات مختلفی پیرامون این تیم به گوش می رسد و همچنان شایعات مربوط به قرارداد بازیکنان و اعضای کادر فنی این تیم به گوش می رسد. طبق ادعای باشگاه استقلال، چند بازیکن و حتی سرمربی این تیم با کاهش دستمزدشان کمک کردند تا قرارداد همه بازیکنان این تیم ثبت شود و بازیکنان جدید استقلال بدون مشکل برای این تیم به میدان بروند. چالش ها و مسائل. با این حال، گزارش شد که چند بازیکن با کاهش دستمزد خود مخالف بودند. حتی شنیده می شد یکی از این بازیکنان که با کاهش دستمزدش مخالفت کرده و اعلام کرده قراردادش را کم نمی کند، ارسلان مطهری، مهاجم محبوب آبی ها خواهد بود. با ارسلان تماس گرفتیم تا در مورد مسائل مختلف با او صحبت کنیم. اما مطهری ماجرا را به گونه‌ای دیگر توصیف می‌کند و می‌گوید کسی از او درخواست کاهش حقوق نکرده است.

شایعاتی مبنی بر مخالفت شما به عنوان یک بازیکن باتجربه استقلال با کاهش دستمزدتان شنیده می شد. آیا حقیقت دارد؟
من نمی دانم این صحبت ها از کجا می آید، اما اصلا درست نیست. باید بگویم تا کنون نه مدیریت باشگاه و نه کادر فنی استقلال از من درخواست کاهش قرارداد نکرده اند. این کاملا شخصی است و به بازیکنان بستگی دارد. هر بازیکن مختار است حقوق خود را کاهش دهد یا خیر. هر کدام از بازیکنان در مورد قرارداد خود تصمیم می گیرند و هیچ درخواستی از سوی باشگاه وجود نداشته است.

به نکونام نگفتی؟
ما با آقا جواد در مورد مسائل مختلف صحبت می کنیم اما نه در این زمینه. تا این لحظه که با شما صحبت می کنم، هیچ درخواستی از سوی سرمربی و مدیریت باشگاه مبنی بر کاهش قرارداد من نبوده است.

ارسلان مطهری

اما این موضوع کاهش دستمزد بازیکنان و سقف قرارداد حاشیه ساز شده است!
من زیاد با جزئیات آشنا نیستم، اما فکر می کنم این مسائلی که مطرح می شود عمدتاً برای کنار گذاشتن استقلال و برهم زدن تمرکزمان است. به عنوان مثال یکی از گزینه هایی که قبلا در قرارداد ما وجود داشت توسط مدیریت فعلی حذف شد. با عقل و منطق انجام شد و درست بود. این برای کسی مشکلی ندارد. به هر حال امیدوارم حواشی استقلال را از دست بدهد تا بتوانیم با خیالی آسوده روی فوتبال تمرکز کنیم.

وضعیت شما و استقلال چطور است و چقدر به قهرمانی در این فصل امیدوار هستید؟
شرایط خوب است و بازی به بازی در حال پیشرفت هستیم. ما نتایج خوبی کسب کرده ایم و در حال حاضر پیشتاز هستیم. با وجود مشکلات زیاد سعی می کنیم بهترین نتایج را کسب کنیم تا بتوانیم هواداران خود را خوشحال کنیم. امسال مصمم به قهرمانی استقلال هستیم و می خواهیم در پایان فصل هدیه خوبی به هواداران بدهیم. ما تیم خوبی داریم و همه با هم برای موفقیت استقلال تلاش می کنیم. امیدوارم بتوانیم همین روند را ادامه دهیم و بهترین اتفاقات را برای باشگاه بزرگ استقلال رقم بزنیم.



سرویس داخلی اخبار فوتبال