مدافعی که سرش را جلوی توپ می گیرد

شجاع خلیل زاده در دقایق پایانی شجاعانه مانع از فرو ریختن دروازه ایران مقابل اروگوئه شد.

مدافعی که سرش را جلوی توپ می گیرد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم ملی فوتبال ایران امشب موفق شد در دیداری دوستانه با نتیجه یک بر صفر اروگوئه را شکست دهد. مدافعان تیم ملی در این بازی عملکرد بسیار خوبی داشتند و امیدوارکننده بودند. شجاع خلیل زاده به عنوان یکی از دو مدافع آخر این تیم در دقایق پایانی با نجات دروازه شب خوب خود را کامل کرد.

شجاع خلیل زاده در لحظه مذکور شجاعانه با ضربه حریف روبرو شد. او پس از ضربه زدن به توپ از شدت درد روی زمین افتاد اما به هدف خود که نجات دروازه تیم ملی در لحظات پایانی برای حفظ پیروزی بود، رسید تا شبی موفق را رقم بزند.



مجله اخبار فوتبال داخلی در دقیقه وقت اضافه نیمه دوم، اروگوئه که در محوطه جریمه گیر کرده بود صاحب یک ضربه ایستگاهی شد. ضربه سنگین اما نادرست سوارز روی این ضربه به دیوار دفاعی تیم ملی برخورد کرد. روی ریباند این توپ، فدریکو والورده ضربه سنگینی را با پای راست وارد دروازه ایران کرد. این ضربه سر که قدرت و دقت کافی داشت قبل از رسیدن به خط دروازه با شجاعت مدافع تیم ملی مهار شد.

ملی پوشان در دقایق پایانی با گل طارمی اروگوئه به برتری رسیدند. حریفی که انتظار شکست را نداشت در دقایق پایانی مورد حمله قرار گرفت تا حداقل بازی را به تساوی بکشاند. مقاومت شاگردان کی روش در آن دقایق قابل توجه بود و برد تا سوت پایان بازی حفظ شد. البته تیم حریف در دقایق پایانی چندین موقعیت خوب داشت که یکی از آنها خطرناکتر از بقیه بود.


سرویس خبر شماره: 1845030
01 مهر 1401 ساعت 22:07 |
35.6 هزار امتیاز خبر|

17نقطه نظر

شجاع اعتماد کی روش را ربود