مدافع آمریکایی: بعد از جام جهانی با رامین در ارتباط بودم

آنتونی رابینسون، مدافع تیم ملی آمریکا که رامین رضاییان در جام جهانی قطر در آغوشش گریه کرد، جزئیات جدیدی از رابطه خود با ستاره ایرانی را فاش کرد.

مدافع آمریکایی: بعد از جام جهانی با رامین در ارتباط بودم

ایران با وجود شکست مقابل انگلیس و آمریکا، با سه امتیازی که در برد مقابل ولز به دست آورد، در گروه B سوم شد و نتوانست جواز حضور در مرحله یک هشتم را کسب کند. انگلیس و آمریکا به عنوان تیم های اول و دوم این گروه به مرحله بعد صعود کردند.



مجله اخبار فوتبال خارجی

در نهایت آمریکا موفق شد با نتیجه یک بر صفر به برتری برسد و صعود خود به مرحله یک هشتم نهایی را قطعی کند. با به صدا درآمدن سوت پایان، تصویر رامین رضاییان در حالی که احساساتی شده بود و به شدت گریه می کرد توسط دوربین های تلویزیون ثبت شد. آنتونی رابینسون به سمت رضاییان رفت و ضمن دلجویی مدافع ایرانی او را در آغوش گرفت. این مرحله به یکی از مراحل ماندگار جام جهانی قطر تبدیل شده است.

1797662

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بازی ایران و آمریکا در مرحله گروهی جام جهانی قطر یکی از مهم ترین دیدارهای مرحله گروهی این رقابت ها بود. جدال ایران و آمریکا هر چقدر هم مهم باشد، دیدار دو تیم در قطر حساسیت بیشتری پیدا کرده بود و هر دو تیم شانس صعود به مرحله حذفی را داشتند.

رابینسون امروز در مصاحبه ای جدید از لحظات احساسی خود و رامین در قطر صحبت کرد و جزئیات جدیدی را با رسانه ها به اشتراک گذاشت. مثلاً فاش کرد که بعد از جام جهانی با رضاییان تماس تلفنی داشته است.

مدافع چپ تیم ملی آمریکا در مصاحبه با گاردین گفت: “رابطه من و رضاییان فقط در آغوش کشیدن خلاصه نشد، در ورزشگاه ثمامه وقتی دیدم رامین اینطور گریه می کند، به او گفتم که با افتخار برای خانواده، عزیزان و کشورت بازی می کنی و تو آنها هستی. غرور من اصلا برام مهم نبود که من آمریکایی هستم و او برای من ایرانی است او مردی بود که 90 دقیقه با من جنگید“.


سرویس خبر شماره: 1868267
13 فوریه 1401 @ 22:17 |
11.5 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

رضاییان و رابینسون بعد از آن اشک ها با هم دوست شدند

رابینسون در بخشی دیگر از این مصاحبه گفت: رضاییان بعد از بازی به تلفن او پیامک زد و آنها مدتی بود که در تماس بودند. مدافع آمریکایی گفت:به بازیکنان تیم ملی ایران به خاطر تلاش و روحیه جنگندگی و جانفشانی برای کشورشان تبریک می گویم. رامین بعد از جام جهانی به گوشی من پیام داد و مدتی با هم در ارتباط بودیم“.

1797663