مدافع استقلال این تیم را نمی شناسد! (تصویر)


کد اطلاعات: 2052350
12 جولای 1403 در 8:41 ب.ظ.
9.2 هزار امتیاز خبر|

3نقطه نظر

تغییر نسل آبی تنها در 4 سال:

میلاد زکی پور پس از چهار سال دوباره استقلال را به دست می آورد.

مدافع استقلال این تیم را نمی شناسد!  (تصویر)

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، آخرین بازی میلاد زکی پور برای استقلال در مرحله یک هشتم نهایی مقابل پاختاکور ازبکستان بود که با خاطره ای تلخ تیمش را ترک کرد و به تیم گل گهر سیرجان پیوست. او حالا پس از 4 فصل غیبت با انبوهی از تجربه به تیم سابقش بازخواهد گشت.

در این دیدار به دلیل غیبت میلیچ، زکی پور در ترکیب اصلی استقلال قرار گرفت و برای آن تیم به میدان رفت. حضور ماشاریپوف در تیم پاختاکور قابل توجه بوده و حالا این دو بازیکن در لیگ بیست و چهارم با هم بازی خواهند کرد.

از تیمی که میلاد زکی پور در آن بازی می کرد تنها روزبه چشمی و سید حسین حسینی در استقلال باقی مانده اند، فرشید اسماعیلی، عارف غلامی، محمد دانشگر، ریگی، علی کریمی، قیدی، دیابه، ارسلان مطهری بازیکنانی بودند که در مقاطع مختلف برای استقلال بازی کردند. آنها رفته اند و او در بازگشت به استقلال با تیم دیگری روبرو خواهد شد.

2049835

زکی پور فصل گذشته یکی از بازیکنان ثابت سپاهان بود که در مسابقات آسیایی، لیگ برتر و جام حذفی حضور داشت و به لطف عملکرد خوب خود به یکی از مهره های کلیدی این تیم تبدیل شد و اکنون زیر نظر متفاوتی بازی می کند. شرایط با پیراهن آبی استقلال خواهد رفت.

این انتقال هنوز به صورت رسمی اعلام نشده است اما به نظر می رسد قرارداد زکی پور و استقلال نهایی شده است.

مجله اخبار فوتبال داخلی