مدافع جنجالی الهلال و پیام خونین برای رونالدو!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، علی البلیحی، مدافع جنجالی الهلال که در پایان بازی آن تیم با فولاد با ساسان انصاری مبارزه کرد، حالا آخرین اقدامش پس از پیروزی گل بزرگ مقابل الدیل با یک گل شد. مصاحبه آتشین، تمام باشگاه های لیگ حرفه ای عربستان آنها را به چالش کشیدند و به آنها هشدار دادند.

مدافع الهلال پس از پیروزی مقابل الدیل و راهیابی به فینال لیگ قهرمانان آسیا پیامی برای باشگاه های عربستانی ارسال کرد.

مدافع جنجالی الهلال و پیام خونین برای رونالدو!

این دومین موفقیت الهلال در ماه های اخیر است. این تیم چندی پیش با غلبه بر وداد و فلامینگو به فینال جام باشگاه های جهان راه یافت و در دیداری جذاب با نتیجه 5 بر 3 مغلوب رئال مادرید شد. اگرچه تیم عربستانی قهرمان لیگ نشد، اما زدن سه گل به رئال مادرید چیزی نیست که هیچ تیمی از عهده آن بربیاید.

الهلال امشب در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا موفق شد با نتیجه ۷ بر صفر الدیل قطر را شکست دهد تا برای دومین بار متوالی به فینال این رقابت ها راه یابد.


سرویس خبر شماره: 1872694
8 مارس 1401 ساعت 04:30
2.1 هزار |

0نقطه نظر

حالا نوبت شماست

البلیحی پس از پیروزی مقابل الدیل در مصاحبه ای حاضر شد و پیام هشداری برای باشگاه های لیگ حرفه ای عربستان از جمله النصر و الاتحاد ارسال کرد. گفت: سر ما در آسیا بالاست. جام باشگاه های جهان را به پایان رساندیم. ما آسیا را تمام کرده ایم. حالا می آییم پیش شما، می آییم پیش شما.

در عین حال، الهلال با 32 امتیاز در 15 بازی در رده چهارم جدول رده بندی و النصر با 43 امتیاز، الاتحاد با 41 امتیاز و الشباب با 40 امتیاز (در 18 بازی) در رده چهارم جدول رده بندی لیگ عربستان قرار دارند. جایگاه اول تا سوم را به خود اختصاص دهد.



مجله اخبار فوتبال خارجی