مدافع رئال مادرید و تلاشی که بیهوده به نظر می رسد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، سه شنبه شب هفته گذشته بود که رئال مادرید در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف منچسترسیتی رفت. خط دفاعی رئال از ابتدای بازی بسیار ضعیف عمل کرد و سیتی موفق شد در 10 دقیقه ابتدایی دو بار دروازه این تیم را باز کند. با این حال، در نهایت، شخصیت اروپایی رئال مادرید به کمک آمد و آنها تنها با یک گل شکست خوردند تا امیدها برای بازی برگشت در سانتیاگو برنابئو را زنده نگه دارند.


سرویس خبر شماره: 1822474 |
12 ارديبهشت 1401 ساعت 22:10 |
3,023 امتیاز خبر|

0نظرات

دیوید آلابا تمام تلاشش را می کند تا به بازی مقابل منچسترسیتی برسد اما بعید به نظر می رسد این اتفاق برای او بیفتد.

ستاره اتریشی در نیمه اول بازی مقابل سیتی عملکرد بسیار ضعیفی داشت و گل دوم پپ گواردیولا که توسط گابریل ژسوس به ثمر رسید، روی خطای عجیب آلابا به ثمر رسید. در نهایت مدافع رئال مادرید در بین دو نیمه زمین را ترک کرد و ناچو جایگزین او شد که به نظر می رسد باز هم دلیل مصدومیت آلابا باشد.

قبل از بازی با منچسترسیتی حضور دو ستاره کلیدی رئال مادرید در این بازی مبهم بود. با این حال، دیوید آلابا همچنان می‌توانست در ترکیب اصلی باشد، اما بازیکن دیگر لوس بلانکوس، کاسمیرو، در این بازی حضور نداشت.

آلابا در اوایل هفته در بازی رئال مقابل اسپانیول غایب بود که با پیروزی تیم حاکم در لالیگا به پایان رسید و همین امر باعث شد تا او در مقابل منچسترسیتی بازی کند. با این حال، رسانه های اسپانیایی مدعی شدند که این بازیکن امروز دو جلسه ریکاوری را در والدبباس پشت سر گذاشت اما باشگاه نمی داند که او می تواند به بازی حساس چهارشنبه شب برسد. در غیاب آلابا، این ناچو فرناندز خواهد بود که جایگزین کارلو آنچلوتی در ترکیب اصلی خواهد شد.



مجله اخبار فوتبال خارجی