مدافع لیورپول از مهاجم یونایتد تمجید کرد

ترنت الکساندر آرنولد، مدافع انگلیسی لیورپول از فرم خیره کننده راشفورد خوشحال شد و عملکرد مهاجم یونایتد را تحسین کرد.

مدافع لیورپول از مهاجم یونایتد تمجید کرد


سرویس خبر شماره: 1857005
12 دسامبر 1401 ساعت 08:30
965 امتیاز خبر

0نقطه نظر

اتحاد در تیم ساوت گیت

مدافع کناری لیورپول از روی تجربه صحبت می کند که در چندین موقعیت در لیگ برتر مقابل راشفورد قرار گرفته است.
این زوج انگلیسی پس از سال ها ناکامی از رقابت های باشگاهی کنار رفتند تا برای کشورشان رقابت کنند و بتوانند پرچم سه شیر را در جام جهانی به عنوان قهرمان به اهتزاز درآورند.



مجله اخبار فوتبال خارجی

آرنولد در مصاحبه با TalkSport گفت:
“وقتی او می رسد، از سرعت خود نهایت استفاده را می کند. او از سرعت خود برای دفع و حمله به حریفان خود استفاده می کند. او بازیکن ماهری است و می تواند به راحتی گل بزند. راشی بازیکنی است که شما به عنوان مدافع نمی خواهید. مقابل او بازی کنید چون همیشه نگران این هستید که او چه خواهد کرد، گل می زند یا موقعیت ایجاد می کند؟

آرنولد در ادامه سخنانش گفت:
وقتی او را در تیم خود داشته باشید، می دانید که مدافعان حریف به چه فکر می کنند. او بازیکنی استثنایی است.
من فکر می کنم راشفورد دست کم گرفته شده است. او بازیکنی است که می تواند در مسابقات باشگاهی و ملی پیروز شود.
او قبلاً این را ثابت کرده است و من مطمئن هستم که به این کار ادامه خواهد داد. رشفورد کسی است که می تواند به ما کمک کند تا در این تورنمنت قهرمان شویم. “

در راستای درخشش مهاجم منچستریونایتد، ترنت الکساندر آرنولد که همراه او در تیم ملی است، در مصاحبه ای به تمجید از هموطنش پرداخت و فرم فعلی او را عالی خواند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مارکوس رشفورد ستاره منچستریونایتد با زدن دو گل خوب مقابل ولز در بازی پایانی مرحله گروهی انگلیس اعتماد به نفس زیادی پیدا کرد. گل اول او با یک ضربه والی خیره کننده، اولین گل قطر در جام جهانی از روی ضربه ایستگاهی مستقیم و گل دوم یک حرکت انفرادی درخشان بود.
رشفورد مسابقات را به عنوان یار تعویضی آغاز کرد و اولین گل خود در جام جهانی را مقابل تیم ملی کشورمان با ضربه سر و ضربه کناری به ثمر رساند.
این مهاجم 25 ساله تاکنون در صدر فهرست گلزنان جام جهانی قرار دارد و بسیاری از مفسران و کارشناسان انتظار دارند که او در بازی مقابل سنگال در زمین باشد.