مدافع لیورپول پس از 6 سال و صفر بازی برای انتقال دائمی – لیورپول اف سی

پس از شش سال حضور در لیورپول بدون حضور حتی در هیچ سطحی، اندرسون آرویو 24 ساله به نظر می رسد برای یک انتقال دائمی برای پایان دادن به چرخه طولانی دوره های قرضی خود آماده است.

این بازیکن کلمبیایی در سال 2018 به عنوان یک جوان 18 ساله از تیم کلمبیایی فورتالزا با این باشگاه قرارداد امضا کرد و در سال‌های پس از آن هرگز برای این باشگاه بازی نکرده است، اما در عوض برای 8 دوره مختلف قرضی فرستاده شده است.

تمدید قرارداد در سال 2022 به او اجازه می دهد تا تابستان آینده در آنفیلد بماند، اما دیارو دی بورگوس گزارش می دهد که انتظار می رود او با قراردادی سه ساله به تیم اسپانیایی بورگوس سی اف بپیوندد.

در این گزارش آمده است که “توافق بین بازیکن و باشگاه کاستیلیا کامل شده است” اما “مشکلات کوچک با لیورپول هنوز باید حل شود.”

نشانه ها حاکی از آن است که آنها به زودی حل خواهند شد تا به آرویو اجازه دهند تا به باشگاهی که نیمه دوم سال 2023/2024 را با آن گذرانده بود بپیوندد.

آرویو فصل گذشته 16 بازی برای بورگوس انجام داد و به وضوح تحت تاثیر قرار گرفت زیرا مدیر ورزشی آنها، میچو، کسی است که قرارداد را انجام می دهد.

اگر تعجب می کنید که چرا این بازیکن 24 ساله نتوانسته با لیورپول بازی کند یا تمرین کند، دلیلش ناتوانی او در گرفتن مجوز کار در بریتانیا است.

یک انتقال در تابستان به لیورپول اجازه می دهد تا مبلغ انتقالی را دریافت کند، اگرچه مبلغ کمی است که شما انتظار دارید، و به مدافع این فرصت را می دهد که پس از سال ها نقل مکان در یک مکان مستقر شود.

او شش دوره از هشت دوره قرضی خود را در اسپانیا گذرانده است – در سالامانکا، میراندس، آلاوس، آندورا و بورگوس – اما همچنین مدتی را در باشگاه هایی در بلژیک و جمهوری چک گذرانده است.

بورگوس در رده دوم فوتبال اسپانیا بازی می کند و به تطبیق پذیری آرویو در خط دفاعی اهمیت می دهد، که او را قادر می سازد در دفاع راست، دفاع چپ و دفاع میانی استفاده شود.

https://www.thisisanfield.com/2024/06/liverpool-defender-on-cusp-of-permanent-transfer-after-6-years-and-zero-games/ منبع: