مدافع مرتبط با لیورپول به “مذاکرات” احتمالی نقل و انتقالات تابستانی اشاره کرد

روسای لیورپول ممکن است با اظهار نظرهای اخیر بازیکنی که ظاهراً به آنفیلد علاقه دارد کاملاً مجذوب شوند.

قرمزها به دنبال انتقال احتمالی تابستانی برای موریلو، مدافع ناتینگهام فارست (فوتبال اینسایدر) بودند، در حالی که تیم سیتی گراند مجبور بود نگرانی‌ها را در مورد قوانین سودآوری و پایداری (PSR) به ویژه پس از کسر امتیاز در فصل گذشته، از بین ببرد.

این بازیکن برزیلی – که فردا 22 ساله می شود – در حال صحبت با بنجامین برگشت در پادکست Benja Me Mucho بود که به گمانه زنی ها در مورد آینده خود پرداخت، در میان گزارش هایی مبنی بر اینکه اخیراً چلسی به باشگاه او نزدیک شده است.

این بازیکن (از طریق Liverpool Echo) گفت: ما هیچ چیز قطعی نمی دانیم. پنجره ماه گذشته باز شد، بنابراین من می خواهم برای پیش فصل به ناتینگهام فارست بازگردم. ممکن است بحث‌هایی در مورد ماندن یا نبودن من وجود داشته باشد، بنابراین هنوز چیزهای زیادی وجود دارد، اما من آرام هستم.»

بیشتر بخوانید: بازیکن آزاد مرتبط با لیورپول خواسته های خود را اعلام می کند. اسلات مشتاق است با او کار کند

بیشتر بخوانید: “درک من این است که …” – روزنامه نگار آنچه را که از “منابع” در دو گروه مرتبط با لیورپول شنیده را به اشتراک می گذارد.

اگرچه اظهارات موریلو کاملاً در دسته درخواست “بیا و مرا بگیر” قرار نمی گیرد، با این وجود در را باز می گذارد تا افرادی مانند لیورپول در صورت بروز فرصت به آن حمله کنند.

مدافع فارست یکی از مجموعه‌ای از مدافعان میانی است که قرمزها به دنبال آن هستند و او می‌تواند جای خالی یک گزینه پای چپ را در آن منطقه از زمین پر کند.

Empire of the Kop را در اینستاگرام (empireofthekop@) اینجا دنبال کنید

لقب بهترین بازیکن فصل باشگاهش نشان می دهد که او در اولین سال حضورش در فوتبال انگلیس چقدر ستوده عمل کرد و او در بین 3 درصد از همتایان برتر در پنج لیگ اصلی اروپا در سال 2023/2024 برای بازی های موفق (0.65) و فاصله های ایجاد شده (6.07) در 90 دقیقه (FBref).

امتیازات او برای سایر معیارهای کلیدی به طور قابل توجهی نوسان داشت، که نشان می دهد موریلو هنوز چند جنبه از بازی خود را برای بهبود دارد، اما مطمئناً ارزش آن را دارد که در جستجوی لیورپول برای یافتن یک مدافع میانی جدید مورد توجه قرار گیرد.

آیا ریچارد هیوز در پی آخرین اظهارات مدافع به دنبال ضربه زدن خواهد بود؟ فقط زمان می تواند بگوید…

نمای نزدیک EOTK با جان ولش: “پسر محلی که رویای خود را زندگی کرد” و پیش بینی های LFC Slot



https://www.empireofthekop.com/2024/07/03/murillo-transfer-comments-discussions-liverpool/ منبع: