مدافع میانی لیورپول از نیمه خود در برد زیر 21 سال مقابل پاری سن ژرمن گلزنی کرد – لیورپول اف سی

درست بعد از یک ساعت، لیورپول دوباره گل زد.

20 دقیقه بعد، ماتئوش موسیالوفسکی با دریبل زدن اطراف دروازه بان در محوطه جریمه، صاحب یک ضربه پنالتی شد.

بیلی کومتیو در بازگشت از یک دوره قرضی، یک گل شگفت‌انگیز از نیمه خود به ثمر رساند تا لیورپول را در راه پیروزی راحت مقابل PSG قرار دهد.

لیورپول U21s 4-2 PSG U21s

اهداف: کومتیو 9′ 37′، چمبرز 22′ (P)، اولوفونوا 62′; مندی 86، لمینا 90+3

جام بین المللی لیگ برتر
مرکز آموزش AXA، 11 ژانویه 2023

همچنین استفان باجستیچ و بن دواک غایب بودند که مصدومیت او را تحت تاثیر قرار داد، در حالی که کاید گوردون هنوز آماده بازگشت به میادین نبود.

طولی نکشید که کومتیو بازگشت خود را نشان داد، زیرا پس از هشت دقیقه، بهترین گل دوران جوانی خود را تا به امروز به ثمر رساند – و احتمالاً در آینده حرفه ای!

زیرمورد استفاده نشده: کلی

در حالی که لوکاس لاوالی، دروازه بان پاری سن ژرمن از خط خود خارج شد، مرد فرانسوی از داخل نیمه خود هدف را گرفت و توپ را با شکوه به گوشه بالای دروازه فرستاد و دروازه بان را مانند خود کومتیو شگفت زده کرد.

اما این مهم نبود زیرا نتیجه به این معناست که لیورپول اکنون دو برد از دو در جام بین المللی لیگ برتر کسب کرده است. در همان زمان و همان مکان برای U21s هفته آینده است که براگا از آکادمی بازدید می کند.


این ضربه ای بود که جان بارنز تماشای آن می توانست به آن افتخار کند.

لیورپول، انگلستان - چهارشنبه، 11 ژانویه 2023: بیلی کومتیو (C) از لیورپول پس از به ثمر رساندن اولین گل در جریان بازی جام بین المللی لیگ برتر بین تیم های زیر 23 ساله های لیورپول و پاری سن ژرمن زیر 21 سال، با هم تیمی هایش جشن گرفت. آکادمی لیورپول  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

در میان کسانی که از سکوها تماشا می کردند، رایان لو، سرمربی پرستون نورث اند و مربی سابق آکادمی لیورپول بود، که علاقه مند به انتقال قرضی بابی کلارک بود – اما مهاجم جوان در عوض برای زیر 18 سال قرمزها در بازی بود. جام حذفی جوانان در پورت ویل.

کلین شیت قرمزها در پنج دقیقه مانده به پایان زمانی که تونی مندی یک به یک فراتر از هاروی دیویس، دروازه بان لیورپول، به خوبی وارد دروازه شد، سقوط کرد.

این بار، اولودار اولوفونوا، مدافع راست 21 ساله بود که توپ را از روی خط عبور داد که یک کرنر متحرک با سر به سمت تیرک عقب فرستاده شد.

لیورپول با ترکیب 4-3-3 شروع کرد و لی جوناس به سمت دفاع چپ رفت و بیلی کومتیو پس از کوتاه شدن دوره قرضی او در اتریش وین، مستقیماً به عنوان مدافع میانی بازگشت.

لیورپول زیر 21 سال: دیویس، اولوفونوا، جوناس، کوانسا (پیت 80 دقیقه)، کومتیو؛ کورنس (کاننیر 60 دقیقه)، کین، استفنسون (موریسون 66 دقیقه)؛ موسیالوفسکی (اونانوگا 80 دقیقه)، نوریس، چمبرز

سپس لیورپول در هنگام مرگ دچار نقص تمرکز دیگر شد زیرا نوآ لمینا، بازیکن تعویضی، یک ثانیه به ثمر رساند تا در نتیجه شکست بخورد.

بازی بعدی: من یونایتد (A) – لیگ برتر 2 – شنبه، 14 ژانویه، 5 بعد از ظهر (GMT)

https://www.thisisanfield.com/2023/01/liverpool-centre-back-scores-from-own-half-in-u21s-win-over-psg/ منبع:

لیورپول، انگلستان - چهارشنبه، 11 ژانویه 2023: اولودار اولوفونوا (L) لیورپول پس از به ثمر رساندن گل چهارم در جریان بازی جام بین المللی لیگ برتر بین تیم های زیر 23 ساله لیورپول و پاری سن ژرمن زیر 21 سال در آکادمی لیورپول جشن می گیرد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

لوک چمبرز از روی نقطه اشتباهی مرتکب نشد و با آرامش پنالتی خود را در میانه میدان به ثمر رساند و قبل از پایان نیمه، کومتیو با یک ضربه سر خوب یک دوم را به ثمر رساند. پست.

تقریباً در همان زمان، دومینیک کورنس و لوکا استفنسون هر دو با اوکلی کاننیر و کایران موریسون 16 ساله جای خود را در خط هافبک گرفتند.