مدافع میانی پس از “مذاکره” با آرنه اسلات – باشگاه لیورپول، انتقال به لیورپول را رد کرد.

با وجود پیوندهای آزمایشی با انتقال به لیورپول و گفتگو با آرن اسلات، دیوید هانکو، مدافع فاینورد، انتقال به آنفیلد را رد کرد.

از زمان انتصاب اسلات به عنوان سرمربی، هانکو یکی از بازیکنان فاینورد بوده است که به طور منظم برای پیوستن به سرمربی سابقش تبلیغ می شود.

این ادعا با ادعاهای قبلی در مورد علاقه ایجنت مدافع همه کاره، که در ژانویه اصرار داشت که با لیورپول “در تماس” بوده است، تأیید شد.

هانکو که توانایی بازی در دفاع میانی و چپ را دارد، مسلماً یک خرید هوشمندانه برای قرمزها در زمانی است که آنها می توانند هر دو پست را تقویت کنند.

اما در صحبت با vi.nl در زمان اسلواکی در یورو، این بازیکن 26 ساله پس از صحبت با خود اسلات، در مورد انتقال به لیورپول تردید کرد.

هانکو گفت: “من فکر می کنم سه سال دیگر او به عنوان یکی از بهترین مربیان جهان معرفی خواهد شد.”

می‌توانم ببینم که این اتفاق می‌افتد، زیرا می‌دانم او با ما چه کرد و اکنون او بزرگترین پلتفرم برای نشان دادن آن را دارد.

من به او و کادرش اعتماد زیادی دارم. و من این قدردانی را ابراز نمی کنم زیرا امیدوارم با او به لیورپول بروم، زیرا بعید است.

پس از پایان فصل چند بار با او صحبت کرده ام، اما فکر نمی کنم آنها به دنبال بازیکنی در پست من باشند، بنابراین فکر نمی کنم انتقال به لیورپول اتفاق بیفتد.

اما من برای او آرزوی موفقیت می کنم، او واقعا مربی فوق العاده ای است.

اسلات در طول دوران حرفه‌ای خود به‌عنوان سرمربی تاکنون، تنها از سه بازیکن استفاده کرده است – لوتشارل گیرترویدا، گرنوت تراونر و جاستین بیجلو – بیشتر از هانکو که 92 بازی برای او در فاینورد انجام داده است.

کاردیف، ولز - یکشنبه، 24 مارس 2019: تایلر رابرتز (L) بازیکن ولزی در جریان بازی افتتاحیه گروه E مقدماتی یورو 2020 یوفا بین ولز و اسلواکی در استادیوم شهر کاردیف، مقابل دیوید هانکو (R) از اسلواکی به چالش می‌کشد.  (عکس از گرت دیویس/تبلیغات)کاردیف، ولز - یکشنبه، 24 مارس 2019: تایلر رابرتز (L) بازیکن ولزی در جریان بازی افتتاحیه گروه E مقدماتی یورو 2020 یوفا بین ولز و اسلواکی در استادیوم شهر کاردیف، مقابل دیوید هانکو (R) از اسلواکی به چالش می‌کشد.  (عکس از گرت دیویس/تبلیغات)

هانکو در ادامه مصاحبه خود با vi.nl، از این بازیکن 45 ساله تمجید کرد که “حرفه خود را تغییر داده است” و واضح است که معتقد است او یک مربی برتر است.

او گفت: “شما همیشه منتظر تمرین با او هستید.” “سبک بازی او و همچنین ویدئوهایی که در جلسات تیم نشان می دهد بسیار حرفه ای هستند.”

تعجبی ندارد که هانکو به لیورپول نپیوندد، اما ادعای او مبنی بر اینکه باشگاه “به دنبال بازیکنی در پست خود نمی گردد” می تواند بحث برانگیز باشد.

خواندن: لیورپول در موقعیت قطبی برای جذب مدافع چپ – خبرنگار LFC به روز رسانی می کند

به طور گسترده تایید می شود که قرمزها به عمق بیشتری در هر دو دفاع میانی و با تردید در مورد آینده کوستاس تسیمیکاس، دفاع چپ – که هر دوی آنها را شماره 33 فاینورد می تواند پر کند، نیاز دارند.

به طور طبیعی، اشتباه است که کلام هانکو را به عنوان انجیل در نظر بگیریم – شاید اسلات فقط او را به آرامی ناامید می کرد!

https://www.thisisanfield.com/2024/07/centre-back-has-ruled-out-a-move-to-liverpool-after-talks-with-arne-slot/ منبع: