مدافع ناراضی یونایتد به باشگاه سابق بازگشت؟

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، فن بیساکا پس از درخشش با کریستال پالاس در فصل 19-2018 به عنوان یک مدافع راست جوان و با استعداد در لیگ برتر ظاهر شد. او در همان فصل 129 تکل داشت که بهترین آمار لیگ بود.او بهترین ها را ثبت کرد و با عملکرد دفاعی فوق العاده ای که پشت سر گذاشت، یونایتد را متقاعد کرد که او را بخرد.

او در این فصل تنها 4 دقیقه برای یونایتد بازی کرده و شرایط به حدی رسیده است که می تواند در ژانویه به صورت قرضی از منچستریونایتد جدا شود. قرارداد فن بیساکا تا سال 2024 اعتبار دارد و با توجه به مبلغ بالایی که سران یونایتد برای او پرداخته اند، آنها به هر قیمتی راضی به فروش مدافع خود نیستند.
به همین دلیل انتقال موقت و قرضی این مدافع راه حل خوبی است و طبق شنیده ها کریستال پالاس جدی ترین خریدار این مدافع است. فن بیساکا نیز به این انتقال علاقه مند است و امیدوار است بتواند به روزهای خوب خود تحت هدایت پاتریک ویرا بازگردد.



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1852408
17 نوامبر 1401 ساعت 08:04
4.1 هزار |

0نقطه نظر

او در تابستان همان سال با مبلغ 55 میلیون یورو به شیاطین سرخ پیوست و تحت هدایت اوله گونار سولسشر در سمت راست خط دفاعی فوق العاده بازی کرد.
فن بیساکا در دو فصل اول خود 100 بازی برای شیاطین انجام داد و جایگاه خود را در تیم یونایتد حفظ کرد. اما پس از پیوستن رافل رانگنیک و سپس تن هاخ به کادر فنی، حضور بیساکا در ترکیب کم شد و دیوگو دالوت جای مدافع را در ترکیب اصلی گرفت.

آرون فن بیساکا، مدافع 24 ساله منچستریونایتد که فرصت بازی در تیم اریک تنهاچ را ندارد، به دنبال جدایی از این تیم است.

مدافع ناراضی یونایتد به باشگاه سابق بازگشت؟