مدافع چلسی: بازی سختی مقابل بهترین تیم آسیا داشتیم

کولیبالی در پایان گفت: ما مثل یک خانواده هستیم. همه متحد هستند و همه به هم کمک می کنند. این روحیه ای است که ما به عنوان یک تیم ترویج می کنیم. مهم این است که از پرچم سنگال به خوبی دفاع کنیم و این را در زمین بازی ثابت خواهیم کرد. امیدوارم در جام جهانی به همه نشان دهیم که تیم بزرگی هستیم، یکی از بهترین تیم های جهان.



مجله اخبار فوتبال داخلی

کاپیتان شیرهای تارنگا درباره ناکامی سنگال در شکست ایران گفت: بازی سختی مقابل بهترین تیم آسیا انجام دادیم. قبلا هم دیده بودیم که ایران بازی های خوبی مقابل حریفان بزرگ انجام داد. ما دیروز سعی کردیم برنده شویم، اما می توانیم به تساوی بسنده کنیم.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، کالیدو کولیبالی، کاپیتان تیم ملی سنگال و مدافع چلسی روز گذشته نتوانست مانع از باز شدن دروازه تیمش شود و سردار آزمون بر فراز او و پاپ ابوس پرواز کرد تا دروازه شیرهای تارنگا را به روی او باز کند. دیدار با ایران و قهرمان آفریقا با تساوی 1-1 به پایان می رسد.

مدافع چلسی ادامه داد: ایران در نیمه دوم کمی بهتر بود و جلو آمدند تا گل تساوی را بزنند. ناراحت کننده است که وقتی می توانستیم بازی را با پیروزی به پایان برسانیم، دروازه ما باز شد. هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد و ما می دانیم که چگونه به جام جهانی برسیم و مقابل هلند آماده باشیم.

وی ادامه داد: علیرغم تغییراتی که سرمربی نسبت به بازی های گذشته انجام داد، تیمی را دیدیم که خوب بازی کرد و با ایجاد موقعیت های فراوان سعی کرد فوتبال بازی کند. بازیکنان جدید و خوبی مثل اسماعیل ژاکوبز یا پاپ ابوسیسه را دیدیم. این چیز خوبیه. انتخاب بازیکن یکی از وظایف سرمربی است و فکر می کنم انتخاب لیست نهایی شیرها برای حضور در جام جهانی برای او سخت باشد.

کولیبالی درباره دستاوردهای سنگال در این 2 بازی گفت: برد و تساوی نتیجه بسیار مثبتی است. ما هنوز نباختیم که مهم بود. دوست داشتم این 2 بازی را با کلین شیت و بدون گلی پشت سر بگذارم اما نشد اما در خط دفاع قدرت لازم را داریم.


سرویس خبر شماره: 1845575
06 مهر 1401 ساعت 14:53 |
52.5 هزار |

هفتنقطه نظر

کولیبالی عملکرد شاگردان کی روش را تحسین می کند

کولیبالی در پایان بازی دیروز درباره بازی با ایران گفت: در بازی ای که به سختی توانستیم دروازه ایران را باز کنیم پیروز نشدیم و از این بابت ناراحت هستیم. در نیمه اول موقعیت های زیادی داشتیم اما در ضربات پایانی دقت لازم را نداشتیم. اما فکر می کنم در نیمه اول بازی خوبی داشتیم.

کولیبالی، مدافع تیم ملی سنگال می گوید ایران پیش از این بازی های خوبی را مقابل تیم های بزرگ دنیا انجام داده است.

مدافع چلسی: بازی سختی مقابل بهترین تیم آسیا داشتیم