مدعی ۹ میلیونی استقلال پدر شد! (تصویر)

پادوانی که این روزها به عنوان یک شناگر در مسابقات مختلف ظاهر می شود از تولد فرزندش خبر داده است. او عکس هایی از نوزادش را در صفحه اینستاگرامش به اشتراک گذاشت و نوشت: خوش آمدی لورنزو! مامان و بابا بیشتر از هرچیزی دوستت دارن. شما دلیل زندگی ما هستید!

به خاطر اتفاقاتی که برای پادوانی افتاد، او در دادگاه CAS شکایت کرد و از استقلال طلب غرامت بسیار سنگینی کرد. این بازیکن برزیلی از آبی ها 9 میلیون دلار طلب کرد که بالاترین مبلغی است که یک نفر مقابل تیم های ایرانی در تاریخ فوتبال این کشور مطالبه کرده است.


سرویس خبر شماره: 1848896
26 مه 1401 ساعت 8:50 ب.ظ.
67.4K |

20نقطه نظر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، لئوناردو پادوانی را می توان گران ترین شاکی تاریخ باشگاه استقلال نامید. مدافع سابق آبی ها که در بازی لیگ هفدهم مقابل فولاد دچار ضایعه نخاعی شده بود، هرگز نتوانست به زندگی عادی و قبلی خود بازگردد و برای همیشه خانه نشین شد.

توجه داشته باشید که علی فتح الله زاده، مدیرعامل جدید استقلال 2 روز پیش اعلام کرد که این باشگاه باید بین 40 تا 50 میلیارد تومان به پادوانی پرداخت کند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

پیش از این در چند مرحله اعلام رای دادگاه پادوانی و استقلال به تعویق افتاده بود و آخرین بار قرار بود دادگاه عالی ورزش در این باره نظر خود را در 22 مهر اعلام کند. از نو.

فرزند لئوناردو پادوانی به دنیا آمد و بازیکن سابق استقلال عکس های خود را در اینستاگرام منتشر کرده است.

مدعی ۹ میلیونی استقلال پدر شد!  (تصویر)