مدیران استقلال به دنبال حفظ دروازه بان جوان هستند

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، علیرضا رضایی، دروازه بان جوان استقلال که فصل گذشته از پیکان به آبی پوشان پایتخت پیوست، با وجود اینکه در فصل گذشته 7 بازی بیشتر برای تیمش انجام نداد، اما با عملکرد خود توانست انتظارات را برآورده کند. .
رضایی 22 ساله یک فصل دیگر با استقلال قرارداد دارد اما با پیشنهاد تیم های خارجی و داخلی مواجه شده است.
این دروازه بان جوان در قراردادی که سال گذشته با احمد مددی، مدیرعامل سابق استقلال امضا کرد، بندی را در قرارداد خود قرار داد که در صورت پرداخت مبلغ مشخصی می تواند به تیم های اروپایی برود و باشگاه هیچ نقشی در این زمینه نخواهد داشت. این ماجرا سوال
حالا رضایی پیشنهاد خوبی از اروپا دارد که بدش نمی آید به این تیم برود و بتواند بیشتر بازی کند.
رضایی به دنبال تثبیت شرایط در ترکیب باشگاهی خود است و با توجه به حضور سیدحسین حسینی در استقلال ممکن است این شرایط در اختیار او قرار نگیرد. از طرفی این دروازه بان از تیم های ملی پیشنهاد دارد اما باشگاه با جدایی او موافقتی ندارد.
این دروازه بان امروز مصاحبه ای انجام داد و اعلام کرد که می خواهد به اروپا برود و با انتقال به باشگاه استقلال به سود مالی برسد.
اما باشگاه استقلال با جدایی او مخالف است. به همین دلیل استقلالی ها به طور رسمی مخالفت خود را با انتقال به تیم های ملی اعلام کرده اند و به همین دلیل در تلاش هستند تا با مذاکره با این دروازه بان جوان شرایط را برای ماندن او فراهم کنند و از رفتن او به کشورهای دیگر جلوگیری کنند.
به نظر می رسد مسئولان استقلال تا حدودی رضایت رضایی را جلب کرده اند اما قرار است طی چند روز آینده این موضوع پیگیری شود و باید دید نتیجه چه می شود.



مجله اخبار فوتبال داخلی

سران باشگاه استقلال به دنبال حفظ دروازه بان جوان خود هستند و مذاکرات خود را با او آغاز کرده اند.


سرویس خبر شماره: 1832044
13 جولای 1401 @ 22:24
15 هزار امتیاز خبر|

15نقطه نظر

مخالفت با انتقال به تیم های ملی