مدیرعامل آلومینیوم و اعتراض جنجالی توضیح داد

رجاییان درباره اعتراض اعضای تیم نساجی به حضور هواداران در ورزشگاه توضیح داد: با توجه به اینکه تماشاگران نباید در ورزشگاه حضور داشته باشند، دستورالعمل خاصی برای حضور مردم در CIP و VIP تعریف نشده است و به همین دلیل بوده است. یک مشکل است، اما ویدیوی بازی می تواند ثابت کند که شاید دوستان در CIP و VIP صندلی هایشان کمی بیشتر بود اما بی احترامی و بی ادبی از طرف آنها نبود و هنگام حمله تیم ما تشویق می کردند. از مدیران تیم نساجی بین دو نیمه هم عذرخواهی کردم و با کمک سرپرست تعدادی از آنها را جابه جا کردیم. فکر نمی کنم این اتفاق در نیمه دوم رخ دهد.

رجاییان در خصوص تاثیر تعلیق لیگ بر عملکرد آلومینیوم در ادامه فصل گفت: قطعا اگر من به عنوان کادر فنی و مدیران شرکت آلومینیوم شرایط خوبی را برای تیم خود فراهم کنیم و اردوهای خوبی داشته باشیم، این موفقیت ها باعث خواهد شد. ادامه دهید، اما اگر در خواب خرگوش بمانیم و تیم خود را از دست بدهیم.” اگر آنطور که باید حمایت نکنیم و شاید اردوها و بازی های تدارکاتی خوبی نداشته باشیم، قطعا تیم ما با پیشرفت ما جزو تیم های بازنده خواهد بود و این افت و تعطیلی می تواند به ما آسیب بزند.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1850690
07 نوامبر 1401 @ 13:49 |
692

0نقطه نظر

ما فقط با مسئولین نساجی دوست هستیم.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، شب گذشته آلومینیوم موفق شد با سه گل نساجی را شکست دهد و با 16 امتیاز به رده پنجم جدول صعود کند. محمد رجائیان مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک پس از این بازی گفت: تاکنون تمام قول و قرارهایی که با آقای رحمتی داشته ایم و قول و قرارهایی که به هیئت مدیره شرکت، باشگاه و سهامداران شکوفا شده اند و این تیم جوانی خاصی دارد که در آن توانست نشان دهد که شایستگی های زیادی دارد.

مدیرعامل آلومینیوم در پاسخ به این سوال که آیا از سوی کادر فنی برای نقل و انتقالات پیشنهاد شده است، گفت: در نیم فصل مسابقات که تا دی ماه ادامه دارد قطعا نقل و انتقالاتی خواهیم داشت اما همانطور که دیدید و گفتم. پیشرفت این تیم روز به روز است، آنها از نظر بدنی و تاکتیکی پیشرفت کرده اند. امیدوارم من، کادرفنی و بازیکنان مغرور نباشیم و شرایط را فراهم کنیم تا این تیم روند بهتری داشته باشد. با توجه به اینکه هدف سرمایه گذاران شرکت آلومینیوم خوشحالی مردم اراک و استان مرکزی از وجود این تیم است، با یک فعالیت اصولی و منطقی این کار را انجام دهیم.

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک می گوید برای ادامه روند رو به رشد این تیم، برنامه ها و اردوهای خوبی برای اعضای تیم در نظر گرفته می شود.

مدیرعامل آلومینیوم و اعتراض جنجالی توضیح داد

وی ادامه داد: اتفاق خوبی که امروز افتاد این است که عده ای می خواستند به این موضوع دامن بزنند که بین اراک و مازندران اختلاف وجود دارد اما ما نشان دادیم که برادر هستیم و برد و باخت یک طرف بازی است اما احترام و آنجا دوستی و رفاقتی است که باید در فوتبال حاکم باشد.