مدیرعامل استقلال در آستانه یک معامله بزرگ حذف شد / کسر امتیاز و سقوط

در این رابطه: ماجرای استقلال در دست فیفا/بلوزها سقوط خواهند کرد؟



سرویس داخلی اخبار فوتبال

اگرچه بحث کسر امتیاز و سقوط به دسته پایین به دلیل درخواست استراماچونی مطرح شد. باید گفت فیفا سه بار پنجره نقل و انتقالات تیم را قبل از کسر امتیاز و یا سقوط یک باشگاه به دسته پایین تر می بندد و در صورت عدم توجه باشگاه به این آرا، کسر امتیاز یا سقوط را به باشگاه اعمال می کند. دسته پایین تر در برابر تیم متخلف . از آنجایی که پنجره استقلال به دلیل بدهی به استراماچونی بسته نشد، خطری برای کسر امتیاز و سقوط استقلال ندارد. با این حال علی فتح الله زاده تلاش زیادی می کند تا استراماچونی را به پرداخت قسطی بدهی متقاعد کند. تقاضای این مربی استقلالی ها حدود 80 میلیارد تومان گفته می شود که ممکن است در جلسه 20 اسفند با اعطای پرداخت دیرکرد از سوی فیفا کمی بیشتر شود.

آندره استراماچونی به باشگاه استقلال رای منفی داد و این رای در دادگاه بین المللی ورزش تایید شد. جلسه ای که وی برای تعیین وضعیت خود درخواست کرده و قرار است 11 اسفند برگزار شود، برای تعیین تاخیر در پرداخت پولی است که قرار بود از سوی باشگاه استقلال به او پرداخت شود.

مدیرعامل باشگاه استقلال در هفته های اخیر موفق شده مطالبات پین و ملیچ را پرداخت کند و پنجره استقلال را باز کند و حالا در تلاش است تا با آندره استراماچونی به توافق برسد تا استقلال ریسک کسر امتیاز و سقوط را نداشته باشد. بخش پایین تر در آینده