مدیرعامل استقلال قول مربی تیم می دهد نه باشگاه!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، فصل گذشته و پس از قهرمانی استقلال در لیگ برتر که پس از 9 سال و یک فصل بدون شکست به ثمر نشست، در اتفاقی غیرقابل پیش بینی فرهاد مجیدی زمانی که با استقلال قرارداد داشت، اردوی این تیم او از تیم جدا شد و به باشگاه اتحاد کلبا رفت. پس از این جدایی، از آنجایی که باشگاه قرار بود وارد فصل نقل و انتقالات شود، به سرعت اقدام به جذب بازیکن کردند و از آنجایی که روند جذب سرمربی مدتی طول کشید تا ریکاردو ساپینتو برای شروع تمرینات به استقلال بیاید، بازیکنان جدیدی توسط باشگاه خریداری شده است. باشگاه. . ناهماهنگی در خرید بازیکن جدید تا جایی پیش رفت که جایی برای کاوه رضایی در لیست نماند و او در نهایت به تراکتورسازی پیوست.


سرویس خبر شماره: 1942214
16 ژوئن 1402 ساعت 10:46 |
6.4K |

1نقطه نظر

شاید یکی از دلایلی که این باشگاه به دنبال جذب بازیکن به جای ریکاردو ساپینتو بود، عدم شناخت این مربی پرتغالی از فوتبال ایران بود. در نهایت همه بازیکنان گذشته و خریداری شده و بازیکنان قرضی در اردوی تیم آبی حاضر شدند و کاری که ریکاردو ساپیتو انجام داد انتخاب نهایی از بین این بازیکنان بود.

حجت کریمی در برنامه فوتبال برتر به بینندگان استقلال قول داد که در این فصل باشگاه هیچ نقشی در انتخاب بازیکن نخواهد داشت و جذب بازیکنان جدید از صفر تا صد به سرمربی – سرپرست تیم واگذار می شود تا او بتواند تیم را تعطیل کند. وی یکی از دلایل تمدید قرارداد باشگاه استقلال با ریکاردو را عدم نقش ریکاردو ساپینتو در تعطیلی این تیم دانست و این می تواند توجیه خوبی برای جام های از دست رفته باشد. حجت کریمی البته به این نکته هم اشاره کرد که ریکاردو ساپینتو بعد از یک فصل حضور در استقلال، شناخت خوبی از استقلال و بازیکنان دیگر تیم ها پیدا کرد و می تواند در فصل جدید انتخاب های خوبی برای تیم داشته باشد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

حجت کریمی سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال به هواداران این تیم قول داد که در فصل جدید سرمربی تیم را تعطیل کند نه باشگاه!

مدیرعامل استقلال قول مربی تیم می دهد نه باشگاه!