مدیرعامل باشگاه لیگ برتر/ ادعای هافبک پرسپولیس 20 میلیارد پوند برای ما هزینه داشت!

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن درباره موضع فعلی باشگاه در خصوص این پرونده توضیح داد: ما وکیل خودمان را آورده ایم تا در جلسات با وکیل بازیکن به توافق برسیم و نتیجه توافق را به اطلاع ما برسانیم. ما عددی نگرفته ایم و منتظریم طرف مقابل پیشنهادش را بدهد و آن را سبک و سنگین کند. بحث 20 میلیارد دیگر مطرح نیست چون این بازیکن به تیم دیگری رفته و بازی می کند و شرایط فرق می کند. ما منتظر پیشنهاد طرف مقابل برای یافتن راهی برای توافق هستیم.

احسانی درباره زمان صدور حکم در این پرونده گفت: قرار بود این حکم روز دوشنبه هفته گذشته صادر شود اما نمی دانم چرا کمیته تعیین تکلیف در این مورد تعلل می کند و ما نیز منتظر صدور حکم هستیم. منتشر شود.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

وی در مورد اینکه آیا مبلغ 20 میلیارد تومان در این مورد از سوی ذوب آهن پیشنهاد شده بود یا خیر، گفت: در ابتدا که اسدبیگی به تازگی به پرسپولیس رفته بود، این مبلغ را پیشنهاد دادیم و هدفمان دریافت این پول نبود. هدف از بالا بردن این رقم این بود که به ذوب آهن برود، اما در کل اگر بخواهیم محاسبه کنیم، خسارتی معادل چنین عددی دیده است. اگر اسدبیگی 3 هفته زودتر به من می گفت می خواهم بروم مشکلی نبود و به فکر تعویضش بودیم، اما روی او حساب کردیم، قرارداد بستیم، او به اردو رفت و رد کرد. ما بازیکنانی که جای او بودیم و وقتی فرصتی برای ما باقی نمانده بود، دستش را خلاصه کرد. این آسیبی که من می گویم فقط مربوط به خود بازیکن نیست، آسیبی است که به تیم وارد شده است.

علیرضا احسانی، مدیرعامل باشگاه ذوب آهن در واکنش به صحبت درباره مطالبات 20 میلیاردی باشگاه پرسپولیس در خصوص پرونده سینا اسدبیگی، اظهار داشت: این خبر صحت ندارد چرا که ما در این مورد با باشگاه پرسپولیس صحبتی نداشته ایم و طرف این موضوع هستیم. . پرسپولیس باشگاه نیست و ما با خود بازیکن طرف هستیم و وکیل باشگاه ما با وکیل بازیکن مذاکره می کند تا به نتیجه برسد و به ما اعلام کند.