مدیرعامل سایپا: باید جلسه ای برگزار کنیم تا مشکل جلالی حل شود

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پرداخت نشدن مبلغ رضایت نامه ابوالفضل جلالی به یکی از مشکلات استقلالی ها تبدیل شده است. آبی ها تا اول تیرماه فرصت داشتند تا مبلغی را برای دائمی شدن این انتقال واریز کنند که این امر نیز انجام شد اما به دلیل برخی مشکلات بانکی، سپرده برگشت داده شد و پس از گذشت زمان مقرر، اکنون یاران جلالی امیرعلی صادقی در یک وضعیت نامشخص

مدیرعامل سایپا می گوید باید با سران باشگاه استقلال جلسه ای برای حل مشکل جلالی داشته باشند.

حسینی پور همچنین درباره برگزاری جلسه سران دو باشگاه افزود: تلاش می کنیم به زودی این اتفاق بیفتد. من به مصطفی آجورلو احترام می گذارم و دو باشگاه قطعا به یکدیگر احترام می گذارند. حرف ما این است که باشگاه ها باید منافع خود را در نظر بگیرند.

وی در خصوص احتمال تعامل با استقلال گفت: اگر مسئولان استقلال شرایط ما را بپذیرند با آنها تعامل خواهیم داشت، البته هنوز هیچ شرطی تعیین نکرده ایم. من به تازگی به عنوان مدیرعامل انتخاب شده ام و باید ببینم مدیران سابق تا کجا پیش رفته اند.


سرویس خبر شماره: 1832910
19 جولای 1401 در 05:19 ب.ظ |
768 امتیاز خبر

1نقطه نظر

قصد نداریم هواداران استقلال را نگران کنیم

در روزهای اخیر بحث هایی بین سران دو باشگاه مطرح شد که پس از تغییراتی که در ریاست سایپا صورت گرفت، سید مهدی حسینی پور به عنوان مدیرعامل جدید این تیم انتخاب شده و حالا استقلالی ها باید مذاکرات را با همتایان خود از این تیم آغاز کنند. آغاز. حسینی پور در گفت وگو با فارس درباره نگرانی هواداران استقلال از مشکل جلالی اظهار داشت: هنوز زمان باقی است و نقل و انتقالات هنوز کامل نشده است. قطعا تصمیم خوبی خواهیم گرفت. سعی نمی کنیم هواداران استقلال را منتظر نگه داریم.

وی در پایان افزود: بحث مالی و قیمت بازیکن نداریم. بسیاری از مسائل وجود دارد که من هنوز از آنها آگاه نیستم. چیزهای زیادی گفته می شود، اما یک چیز روشن و آشکار است; مدیران دو باشگاه با هم بنشینند، صحبت کنند و ببینند چه مسائلی مطرح است.



مجله اخبار فوتبال داخلی