مدیرعامل سپاهان: برخی سقف قرارداد را رعایت نمی کنند


کد اطلاعات: 2052754
14 جولای 1403 در 11:16 ب.ظ.
4.9 هزار امتیاز خبر|

42نقطه نظر

این قانونی است که باید اجرا شود.

مهدی آذربایجانی درباره قانون سقف قرارداد و مسابقات سپاهان برای دسترسی به لیگ برتر صحبت کرد.

مدیرعامل سپاهان: برخی سقف قرارداد را رعایت نمی کنند

به گزارش “ورش سه”، مهدی آذربایجانی مدیرعامل باشگاه سپاهان در جمع خبرنگاران درباره قانون سقف قراردادها صحبت کرد. سقف قرارداد قانونی است که باید رعایت شود. گاهی گفته می شود که شاید مورد احترام باشگاه های خاصی نیست و این باعث می شود بازیکنان به باشگاه های دیگر بروند. باشگاه سپاهان همیشه باشگاهی خوش آتیه بوده و سعی کرده قوانین را رعایت کند. اتفاقات فصل گذشته سپاهان به دلیل همین شفافیت بود. ما تمام تلاش خود را می کنیم تا نقاط قوت و ساختار اصلی تیم را حفظ کنیم و بتوانیم با شرایط موجود و آنچه در اختیار داریم، تیم را تقویت کنیم. قطعا این کار آسانی نیست.

وی در خصوص اینکه سپاهان باید فصل را زودتر با مسابقات آسیایی آغاز کند، گفت: رقابت سختی است و ارزش دو تیم رقیب سه برابر تیم ما است. ما باید سقف را رعایت کنیم و گاهی ستاره های ما جذب تیم های خارجی می شوند. بهانه ها نباید مانع غرور شوند. با توجه به شرایط فعلی و فضایی که برای ما سیاسی شده است، تمام تلاش خود را می کنیم تا بهترین اتفاقات در آسیا رخ دهد. ما دو بازی بیشتر از سایر تیم ها برای صعود به لیگ برتر داریم.

آذربایجانی درباره نصب تجهیزات VAR در نقش جهان گفت: ما آماده ایم و به فدراسیون اعلام کرده ایم. آقای طیب نیا نیز قول همکاری کامل دادند.

او درباره نگرانی هوادارانشان از نقل و انتقالات افزود: هواداران حق دارند نگران باشند. نقل و انتقالات را طبق لیستی که سرمربی و کمیته فنی ارائه کرده اند انجام می دهیم. نقل و انتقالات سخت است. تلاش می کنیم انشاالله بازیکنان باکیفیت جذب کنیم.

مجله اخبار فوتبال داخلی