مدیرعامل فجر: خود رجب زاده نمی خواست بماند


سرویس خبر شماره: 2052119
11 جولای 1403 ساعت 16:47 |
5.9 هزار |

5نقطه نظر

با پیروزی قربانی، چیزهای خوبی نصیب ما می شود.

مدیرعامل موقت باشگاه فجر درباره جدایی مهدی رجب زاده و انتخاب پیروز توضیحاتی ارائه کرد.

مدیرعامل فجر: خود رجب زاده نمی خواست بماند

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، حسن کریمی در نشست خبری که امروز به مناسبت رونمایی از سرمربی جدید باشگاه فجرسپاسی برگزار شد، سخنان خود را آغاز کرد. باید از اعضای هیئت مدیره باشگاه و مخصوصاً سردار بوعلی که یک ورزشکار و ورزشکار واقعی است تشکر کنم. همه پیشرفت های خوبی که در سال های اخیر در مجموعه باشگاه رخ داده چه از نظر زیرساختی و چه از نظر فنی و غیره مدیون این فرمانده ورزشی هستیم.

کریمی همچنین درباره تغییرات و تحولات رخ داده در تیم فنی فجرسپاسی گفت: تغییرات و دگرگونی ها در هر باشگاهی مشکلی طبیعی است و دیر یا زود به وجود می آید. فجار طی 2 سال اخیر به یکی از محصولات خود به نام مهدی رجب زاده اعتماد کرده است و با توجه به اینکه باشگاه علاقه ای به تغییرات زیادی در کادر فنی ندارد، می خواستیم در فصل جدید با او ادامه دهیم اما به دلایلی خود رجب زاده مطرح شد، ما هم به او اختیار دادیم و به تصمیم او برای جدایی از باشگاه فجر احترام می گذاریم.

سرپرست مدیرعامل باشگاه فجر ادامه داد: رجب زاده یکی از بچه های استان فارس است و در باشگاه فجر بزرگ شده و عملکرد فنی و اخلاقی خوبی داشت. فصل گذشته ما حق صعود داشتیم، اما این اتفاق نیفتاد و برای او در تیم جدیدش آرزوی موفقیت داریم.

کریمی همچنین درباره انتخاب پیروز قربانی به عنوان سرمربی جدید فجرسپاسی صحبت کرد. قربانی در دوران بازی خود به عنوان یک سد محکم در تیم ملی و باشگاهی استقلال به شمار می رفت و افتخارات متعددی کسب کرد. او تجربیات بسیار خوبی در دوران مربیگری خود دارد و اکنون حداقل 13 تیم لیگ یک را در داخل و خارج می شناسد. از طرفی اخلاق، رفتار و منش او با باشگاه فجر همخوانی دارد و مطمئنیم اگر رسانه ها و هواداران به تصمیم ما اعتماد کنند، با حضور پیروز قربانی اتفاقات خوبی برای باشگاه فجر رخ خواهد داد.

2049469

وی با بیان اینکه یکی از اولویت های اصلی باشگاه فجر، بازیکن سازی و استعدادیابی است، گفت: طی دو سال گذشته آکادمی و تیم های پایه باشگاهی را راه اندازی کرده ایم و امروز بهرام شفیعی از مربیان مطرح فوتبال فارس را به عنوان سرپرست آکادمی معرفی می کنیم. سرمربیان هر رده سنی در روزهای آینده معرفی خواهند شد.

نایب رئیس هیئت مدیره باشگاه فجرشهید سپاسی ادامه داد: در رده های سنی پایه اولویت با بازیکنان بومی خواهد بود و این موضوع مورد توجه سرمربی تیم نیز می باشد. کمیسیون فنی باشگاه هر ماه یکبار یا هر 45 روز یکبار با حضور سرمربیان تمامی سطوح برگزار می شود. به همه هواداران قول می دهم که امسال سال تحول باشگاه فجر باشد.

2049470

وی همچنین از اصحاب رسانه و هواداران باشگاه فجرسپاسی که در سال های اخیر همواره یار و یاور باشگاه بوده اند تشکر کرد و گفت: امیدواریم اعتماد آنها به باشگاه فجر ادامه داشته باشد و انتخاب سرمربی جدید را به فال نیک بگیرند. امید ما این است که در آینده شاهد کمک همه مسئولان شهری و استانی باشیم. ما تیم صنعتی نیستیم و منابع درآمدی زیادی نداریم. سردار بوعلی و اعضای هیئت مدیره از این تیم حمایت کردند و سال ها آن را در بالاترین سطح لیگ یک نگه داشتند. بنابراین نیاز به افزایش حمایت وجود دارد تا انشاالله بتوانیم به لیگ برتر صعود کنیم.

مجله اخبار فوتبال داخلی