مدیرعامل نساجی: با مطهری به آسیا می رویم

سیف الله پور در خصوص اظهارات کی روش در مورد انتقاد ایرانیان حاضر در ورزشگاه نیز خاطرنشان کرد: آقای کی روش شاید انتظار داشت بعد از زدن 6 گل مردم او را تشویق کنند! من از شنیدن چنین کلماتی تعجب می کنم. یک هوادار حداقل 100 میلیون تومان برای کشورش هزینه کرد تا تیم ملی را تشویق کند و به خاطر عملکرد ضعیفش عصبانی و مورد انتقاد قرار گرفت. این دلیل نمی شود که سرمربی به مردم ما توهین کند! آیا در فدراسیون کسی نیست که آنها را مورد بازخواست قرار دهد؟



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1855067
02 دسامبر 1401 ساعت 11:22 |
1.4K |

0نقطه نظر

چرا هیچکس از فدراسیون کی روش پاسخگو نیست؟

مدیرعامل نساجی تاکید کرد: انتظار داشتیم ببازیم اما نه چندان بد. تغییرات اساسی توسط سرمربی انجام شد که قابل هضم نبود. کی روش فقط می خواست برای سومین بار در جام جهانی شرکت کند و از ترتیبی استفاده کرد که تا به حال با آن بازی نکرده بودیم. خدا را شکر می کنم که ولز و آمریکا مساوی کردند و این نتیجه می تواند تیم ملی ما را امیدوار نگه دارد. با این حال حال مردم خوب نیست و امیدوارم حداقل تیم ملی فوتبال بتواند به آنها کمک کند تا احساس بهتری داشته باشند. در پایان باید بگویم با توجه به اینکه فدراسیون لطف کرد و از من دعوت کرد و همه امکانات را فراهم کرد، به دلیل گرفتاری هایی که در ایران داشتم برای پیگیری مسابقات تیم ملی از نزدیک به قطر نرفتم.

مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران به روند آماده سازی ورزشگاه شهید وطنی انتقاد جدی دارد.

مدیرعامل نساجی: با مطهری به آسیا می رویم

مدیرعامل نساجی درباره عملکرد سرمربی این تیم گفت: خدا را شکر تیم ما مربی شایسته و شایسته ای دارد. حمید مطهری با وجود اینکه همچنان بازیکن اول است اما به واسطه حضور در باشگاه پرسپولیس تجربه ارزشمندی دارد. خوشبختانه تیم بسیار خوبی داریم. طی صحبتی که اخیرا با او داشتم، از نحوه تمریناتش کاملا راضی است و ما هم از نحوه کارش راضی هستیم. امیدوارم با حمید مطهری در مسابقات آسیایی که سال آینده تیم نساجی نماینده ایران خواهد بود موفق باشیم. حمید مطهری قطعا در آینده نزدیک حرف های زیادی برای گفتن خواهد داشت.

مدیرعامل نساجی که نگران وضعیت ورزشگاه وطنی است، توضیح داد: اگر این ورزشگاه نگهداری نشود، فرو می ریزد. سردخانه او باید باز باشد، اما متاسفانه هنوز باز نشده است. آیا سازمان بازرسی نباید این موضوع را پیگیری کند؟ در ضمن از آقای حسینی پور استاندار محترم تشکر می کنم که در این امر دخالت کردند تا ورزشگاه آماده شود. آنها کارهایی انجام دادند اما بعد از آن هیچ اتفاقی نیفتاد. اگر سرمای هوا به زیر صفر برود، 67 میلیارد هزینه ای که ادعا می کنند خرج شده، سوزانده می شود و جالبتر اینکه هیچکس اهمیتی نمی دهد که این پول از بیت المال رفته است!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بحث چمن ورزشگاه شهید وطنی قائم شهر موضوعی است که همچنان برای علاقه مندان نساجی و همچنین مسئولان این باشگاه جای سوال دارد و این ورزشگاه همچنان وضعیت خوبی ندارد.

وی در ادامه صحبت های خود اینگونه بیان کرد: در حالی که هنوز ورزشگاه کاملا آماده نشده بود به ما گفتند باید آنجا بازی کنید و ما هم این کار را انجام دادیم و به آنچه به مسئولان مازندران می گوییم گوش نمی دهند. در فصل تابستان که در این منطقه بازی می کردیم هیچ مشکلی نداشتیم، اما اکنون که در فصل پاییز هستیم و زمستان شروع می شود، این ورزشگاه مشکلاتی دارد که هنوز حل نشده است، از جمله اینکه جایی برای خبرنگاران ندارد، ورودی و خروجی درست نیست، درب قسمت بانوان باز نشده و هیچ کاری به این قسمت انجام نداده اند و متاسفانه موتورخانه که مهمترین قسمت است. ورزشگاه نیز راه اندازی نشده است. دوستان ادعا می کنند که 67 میلیارد برای این ورزشگاه هزینه شده است، آیا دستگاه های نظارتی وجود ندارد که کار این افراد را ارزیابی کند؟

وی در این خصوص افزود: من خودم روی 67 میلیارد بحث دارم که بدانم واقعا این مبلغ هزینه شده است یا خیر. فکر نمی‌کنم ساخت و ساز چمن آنقدر کم شده باشد. در این بین باشگاه نساجی همکاری خود را با وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد و گفتیم حتی حاضریم هزینه ها را هم پرداخت کنیم اما اتفاقی نیفتاد. سه ماه است که هزینه ها را باشگاه نساجی تقبل کرده است. در صورت آماده نبودن زمین و حل نشدن مسائل سازمان لیگ و همچنین تصمیم گیری در مورد غیبت تماشاگران با توجه به تشکل های فوتبال ذیربط و اداره ورزش و جوانان، طاقت این را نداریم که دو نفر پشت در باشیم. سالها پیش.

سیف الله پور در خصوص اردوی نساجی گفت: این تیم از 17 تا 17 آذر به مدت 10 روز به آنتالیا می رود و در آنجا به گفته حمید مطهری دو یا سه بازی انجام می دهد و سپس به ایران می آید و با صنعت نفت بازی می کند. همچنین یک بازی دوستانه برگزار می کنیم سپس برای دیدار با تیم آبادان آماده می شویم.

وی که سابقه طولانی در فوتبال دارد درباره شکست تیم ملی ایران مقابل انگلیس افزود: تلخ ترین شکست تیم ملی ایران بود.
تیم ما تغییراتی داشت که مهم ترین آن تغییر سرمربی در این لحظه حساس بود که برای تغییر سرمربی تیم مناسب نمی دانستم و این تیم را حق آقای اسکوچیچ می دانستم. بعدها دیکتاتوری بازیکنان پیش آمد و تیمی که بازیکنان بخواهند برای آن تصمیم بگیرند بهتر است.

ایزد سیف الله پور، مدیرعامل مازندران در این خصوص به خبرنگار ما گفت: نمی توانم از بی تفاوتی مسئولان مازندران، اداره کل ورزش و جوانان، فرمانداری قائم شهر شک کنم. آیا امکان دارد نساجی مازندران که قطب فوتبال شمال کشور است دو سال بدون ورزشگاه بماند؟ به گفته خود آقایان 67 میلیارد تومان برای چمن این ورزشگاه هزینه شده است اما سه ماه است که این ورزشگاه بدون برنامه ریزی رها شده است. نه پیمانکار، نه اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران و نه اداره ورزش قائم شهر در این زمینه مسئولیتی ندارند. مدیر کل سابق که رفت. با مدیر جدید صحبت کردم و وضعیت اضطراری را برای او توضیح دادم. از آن روز تا الان 12 روز گذشته و هیچ اتفاقی نیفتاده است.