مدیرعامل و هیات مدیره پرسپولیس به تمرینات رفت/ فارغ التحصیلان تیم مسائلی را مطرح کردند

ضمناً در این جلسه چند تن از بازیکنان تیم دغدغه ها و مشکلات خود را با مدیران باشگاه در میان گذاشتند و هیئت مدیره نیز اعلام کرد که با تمام توان برای رفع مشکلات باشگاه و دغدغه اعضای تیم تلاش خواهند کرد. ، تا به یاری خدا بهترین فصل در پایان فصل رقم بخورد نتیجه را به هواداران داد.

رضا درویش قبل از شروع تمرین به همراه حسین شهریاری، محمد دلبری، مجید پوراحمدی و حسین خبیری از اعضای هیات مدیره باشگاه در نشست کوتاهی با اعضای تیم شرکت کردند.

در تمرین امروز پرسپولیس که 80 دقیقه به طول انجامید، بازیکنان پس از انجام تمرینات بدنی و حرکات کششی توپ را در قسمت کوچکی از زمین نگه داشتند و پس از شوت به سمت دروازه، فوتبال درون تیمی با دستور گل محمدی انجام شد.

در این دیدار صمیمانه هیات مدیره از زحمات و تلاش های کادر فنی و بازیکنان تیم قدردانی و برای آنها در ادامه فصل آرزوی موفقیت کرد.

در تمرین امروز که در زیر باران برگزار شد، سعید صادقی همچنان زیر نظر کادر پزشکی و سایر بازیکنان در اختیار کادر فنی بودند و تمرین کردند.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

در تمرین امروز پرسپولیس که از ساعت 13 و 45 دقیقه در ورزشگاه کاظمی آغاز شد، مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره با اعضای این تیم دیدار و گفتگو کردند.