مدیر امارات: دیدار با ایران به ما انگیزه می دهد


سرویس خبر شماره: 2051365
7 جولای 1403 ساعت 13:22 |
23.8K |

2نقطه نظر

امیدواریم به جام جهانی برسیم

مدیر تیم ملی امارات می گوید از اینکه تیم های همگروه با کشورش از نظر مختصات جغرافیایی به امارات نزدیک هستند خوشحال است.

مدیر امارات: دیدار با ایران به ما انگیزه می دهد

به گزارش “ورزه سه”، قرعه کشی مرحله سوم مقدماتی جام جهانی برگزار شد و تیم ملی امارات یکی از حریفان شاگردان قلانوی خواهد بود. تیمی که در سال های اخیر چندین بار مقابل ایران قرار گرفته و در کنار قطر، ازبکستان، قرقیزستان و کره شمالی به مصاف ایران می رود.

یاسر سالم، سرمربی تیم ملی امارات در این خصوص گفت: تمامی دیدارهای مرحله سوم مقدماتی جام جهانی 2026 آسیا بسیار سخت خواهد بود، زیرا تیم هایی که به مرحله نهایی مقدماتی صعود کرده اند، بهترین های آسیا هستند. فوتبال و همه آنها برای رسیدن به جام انگیزه دارند. دنیا را دارند.

سالم افزود: باید تلاش کنیم تا همه مسابقات را با جدیت مدیریت کنیم، باید از مسابقات خانگی نهایت استفاده را ببریم و دیدارهای خارج از خانه را با توجه به قدرت حریفان مدیریت کنیم و به خوبی آماده شویم تا بیشترین امتیاز ممکن را به دست آوریم.

2048277

وی ادامه داد: ویژگی گروه اول مقدماتی جام جهانی نزدیکی جغرافیایی به قطر، ایران، قرقیزستان و ازبکستان است، بنابراین به استثنای دیدار با کره شمالی، سفرهای طولانی برای رویارویی با حریفان نخواهیم داشت.

وی افزود: این امر به ما امکان می دهد تا آمادگی خوبی داشته باشیم، به ویژه اینکه با تمام تیم های گروه خود بازی کرده ایم و این دیدارها در زمان فشرده برگزار شد، اما باید تاکید کنیم که همه تیم ها پیشرفت کرده و به سطوح بالایی رسیده اند.

وی افزود: امیدواریم به جام جهانی صعود کنیم و با تمام توان برای رسیدن به این هدف تلاش می کنیم، این موضوع را پائولو بنتو سرمربی تیم ملی امارات نیز بیان کرد و در حال بررسی هستیم. سهمیه 8 و نیم آسیا شانس خوبی برای صعود به جام جهانی داریم.

وی تاکید کرد: باید با انگیزه بالایی برای پیروزی مقابل همه تیم ها قرار بگیریم و هیچ حریفی را دست کم نگیریم چرا که نتایج و تیم ها می تواند گمراه کننده باشد.

سالم در پایان گفت: خوب است که با قطر در دوحه شروع کنیم و سپس در دور دوم میزبان ایران باشیم، زیرا رویارویی با تیم‌های قدرتمند در شروع مسابقات انگیزه و میل قوی‌تری به ما می‌دهد.

مجله اخبار فوتبال داخلی