مدیر برنامه استراماچونی از طارمی تمجید کرد/او پسر دوست داشتنی است

فدریکو پاستورلو که به تازگی عکسی از خود و مهدی طارمی در شهر میلان منتشر کرده است که نشان می دهد مهاجم تیم ملی کشورمان برای نهایی کردن مراحل پیوستن به اینتر به ایتالیا سفر کرده است. او از مهاجم فصل اخیر پورتو تمجید کرد. طارمی 31 ساله پس از 4 سال موفق در پورتو به عنوان بازیکن آزاد به نراتزوری خواهد پیوست. طرفین ماه ها پیش به توافق رسیدند و طارمی با قراردادی دو ساله با امکان تمدید برای سال سوم به اینتر خواهد پیوست و دستمزد او سالانه 3.5 میلیون یورو گفته می شود.

فدریکو پاستورلو درباره خرید جدید اینتر گفت: طارمی مشتاقانه منتظر است تا دوران حرفه ای خود را در اینتر آغاز کند. او ماه ها پیش انتخاب خود را انجام داد. طارمی از مشتری های من نیست، فقط به عنوان واسطه انتقال او را تسهیل کردم، اما با مهدی وقت گذراندم و باید بگویم پسر دوست داشتنی است. طارمی به خوبی در اینتر جا خواهد افتاد و مطمئنم هواداران از داشتن او بسیار خوشحال خواهند شد.”

طارمی که فصل گذشته 35 بازی برای پورتو انجام داد و 11 گل و 7 پاس گل به ثمر رساند، در مجموع 182 بازی برای پورتو انجام داد و 91 گل و 56 پاس گل به ثبت رساند.

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در این مدت به پورتو کمک کرد تا هفت جام مختلف از جمله یک قهرمانی لیگ برتر پرتغال و سه قهرمانی در جام حذفی پرتغال را کسب کند.

بیشتر بخوانید: بازیکن بزرگ در جاده بزرگ; استقلال یا پرسپولیس؟

سرویس اخبار فوتبال خارجی