مدیر تراکتورسازی: هر دو هوادار درست و شجاع هستند


سرویس خبر شماره: 1983065
7 دسامبر 1402 ساعت 10:30 ق.ظ.
2.2 هزار |

4نقطه نظر

ما نمی توانیم یک شبه قهرمان شویم

رضا کرمانشاهی می گوید تراکتورسازی در دیدارهای آینده مشکلی برای کسب نتایج لازم نخواهد داشت.

مدیر تراکتورسازی: هر دو هوادار درست و شجاع هستند

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تراکتورسازی این روزها درگیر شرایط عجیبی است اما رضا کرمانشاهی، معاون ورزشی باشگاه تراکتورسازی معتقد است تراکتور بر این مشکلات فائق آمده و آماده دیدارهای بعدی است.

صفت پرسپولیسمن به شجاع و هواداران حق می دهم. باید از هوادارانی قدردانی کنم که عاشق تراکتور هستند و مطمئن هستند که مالک باشگاه نیز به شنیدن صدای آنها علاقه دارد. هواداران باید به هر شکلی خواسته های خود را افزایش می دادند اما فضاهایی به روی آنها بسته شد و حالا این شرایط مثبت شده است.

صفت پرسپولیسهواداران تراکتور حق دارند از رویدادهای باشگاه مطلع شوند. این موضوع مورد توجه ما هم هست و باید بستری را در این زمینه فراهم کنیم. برخی از هواداران هنوز در مورد خریدهای باشگاه دوگانه هستند، در حالی که من چندین بار لیست اصلی خمس را با دستان خودش در باشگاه دیده ام و می دانم که اعضای فعلی تیم بازیکنانی هستند که باشگاه به دنبال آنهاست. سرمربی.

صفت پرسپولیستعداد محدودی روی پلتفرم نباید مدام به بازیکن بی احترامی کنند. هر کی باشه داره دیوونه میشه شجاع خلیل زاده نیز پس از پایان بازی درباره حقوق کودکان صحبت کرد و درخواستش از هواداران حمایت از بازیکنان تراکتورسازی و ایستادن پشت سر آنها بود.

1561875

صفت پرسپولیسما همیشه از خمس حمایت کرده ایم و مالک باشگاه بزرگترین حامی اوست. او مربی بسیار فنی و شایسته ای است و به قول شجاع، فنی ترین مربی ایران است. هواداران می توانند مطمئن باشند که ما از او حمایت می کنیم.

صفت پرسپولیسبرای موفقیت با سرمربیگری باید صبر کرد، همانطور که آقای خامس گفت گواردیولا دو سال پس از پیوستن به منچسترسیتی با این تیم قهرمان شد. منچسترسیتی شرایط متفاوتی داشت و قبلاً قهرمان شده بود. من سعی نمی کنم مقایسه کنم و نمی گویم هواداران باید آنقدر صبر کنند، فقط می گویم موفقیت زمان می برد و نمی توان انتظار داشت که یک شبه قهرمان شوید.

صفت پرسپولیساز آقایان زنوزی، نصیرزاده و دیگر مسئولان تیم و باشگاه تشکر می کنم. همه در باشگاه واقعا سخت کار می کنند. همچنین از هوادارانی که همچنان از تیم و باشگاه حمایت می کنند تشکر می کنم و مطمئن هستم که تعداد زیادی از هواداران تراکتور مانند گذشته از تراکتور حمایت خواهند کرد.

مجله اخبار فوتبال داخلی