مدیر فنی جیسون ویلکاکس به دنبال تغییر فرهنگ منچستریونایتد است – اخبار منچستریونایتد و اخبار نقل و انتقالات

جیسون ویلکاکس، مدیر فنی منچستریونایتد، به دنبال بازنگری در فرهنگ و محیط کاری باشگاه است.

پس از تصاحب باشگاه توسط اقلیت INEOS، سر جیم رتکلیف، مالک بخشی از این باشگاه، بازسازی اساسی باشگاه را آغاز کرده است که از کارکنان پشتیبان شروع شده است.

اینئوس علاوه بر انتصاب مدیرعامل جدید و پیگیری دن اشورث به عنوان مدیر ورزشی، تصمیم گرفت که زمان استخدام یک مدیر فنی جدید فرا رسیده است.

در اوایل این ماه، The Peoples Person گزارش داد که ویلکاکس به عنوان مدیر فنی یونایتد استخدام شده است.

ویلکاکس، مدیر سابق آکادمی منچسترسیتی، نقش خود را به عنوان مدیر فوتبال ساوتهمپتون ترک کرد تا به یونایتد بپیوندد.

در حالی که مذاکره با ساوتهمپتون دشوار بود، ویلکاکس تصمیم گرفت از نقش خود در این باشگاه استعفا دهد تا انتقال او به اولدترافورد را تسهیل کند.

مدیر فنی جدید در طول هفته ای که مسئولیتش را برعهده داشت، دستش پر بود و راتکلیف به او دستور داد تا یک ممیزی کامل از عملکرد اریک ده هاگ به عنوان مدیر انجام دهد.

تن هاگ عملاً به مدت یک ماه محاکمه می شود و اعتبار مدیریتی و روابط اتاق رختکن او در دست ارزیابی است.

به نظر می رسد که ویلکاکس کاملاً خود را در پروژه ویژه خود غوطه ور کرده است و پس از پیروزی در جام حذفی مقابل کاونتری با تن هاگ ملاقات می کند. ظاهراً جلسات بعدی برنامه ریزی شده است.

با این حال، با توجه به گزارش اخیری که توضیح می دهد که او بیشتر نگران ذهنیت گسترده تری است که در باشگاه اتخاذ شده است، دخالت ویلکاکس با تن هاگ ممکن است آنقدرها که برخی فکر می کنند عمیق نباشد.

GiveMeSport ادعا کرد که Wilcox به تن هاگ دستور نداده تا سبک بازی خود را همانطور که در گزارش های قبلی ادعا شده بود تغییر دهد.

به گفته روزنامه‌نگار بن جیکوبز، ویلکاکس بیشتر بر روی بهبود فرهنگ و محیط کاری باشگاه تمرکز دارد تا اینکه بر سبک بازی تمرکز کند.

جیکوبز اظهار داشت: “آنچه که مشخص شده این است که او بسیار کارآمد خواهد بود، چیزی که از یک مدیر فنی انتظار دارید و فرهنگ باشگاه در داخل و خارج از زمین بسیار مهم است.”

اگر این گزارش صحت داشته باشد، ویلکاکس پس از فصول کم عملکرد، وظیفه مهمی بر دوش خود خواهد داشت، زیرا باشگاه قادر به بازگشت به روزهای شکوه خود تحت هدایت سرالکس فرگوسن نیست.

قدرت بازیکنان همچنان بیداد می کند در حالی که تغییرات مدیریتی باعث شده است که باشگاه از یک افراط به دیگری پیش رفته و باشگاه بازیکنان متوسطی را ذخیره می کند و متعاقباً انتقال آنها را دشوار می کند.

این فرهنگ پوسیده باید تغییر کند و Wilcox کاملاً کار را در دستان خود دارد!


آیا می خواهید اولین کسی باشید که اخبار منچستریونایتد را می شنوید؟ برای به‌روزرسانی‌های مهم و با دقت انتخاب شده، به کانال واتس‌اپ ما بپیوندید: https://bit.ly/United-Breaking-News.

https://thepeoplesperson.com/2024/04/29/technical-director-jason-wilcox-is-looking-to-change-manchester-uniteds-culture-279547/ منبع: