مذاکرات با این سرمربی به دور سوم رفت!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، یکی از تیم هایی که هنوز تکلیف نیمکت نشینان فصل آینده لیگ برتر را مشخص نکرده است، تیم پیکان تهران است. خودروسازانی که دو فصل سیدمجتبی حسینی را روی نیمکت خود داشتند، علاقه مند به ادامه همکاری با این مربی هستند.

باید دید در روزهای آینده پیرامون نیمکت پیکان چه اتفاقی می افتد و آیا حسینی قرارداد خود را با این تیم تمدید می کند یا خیر.



مجله اخبار فوتبال داخلی

از این رو حدود 10 روز پیش اولین جلسه مدیران باشگاه پیکان با حسینی برای تمدید قرارداد انجام شد و مقرر شد دو طرف در جلسه دیگری به مذاکرات ادامه دهند. به دلایل مختلف از جمله فوت مادر حمید عباسی مدیرعامل پیکان جلسه دوم به تعویق افتاد و در نهایت حسینی روز گذشته در جلسه ای با مسئولان باشگاه شرکت کرد.

در این دیدار دو طرف مذاکرات مثبتی داشتند. اعضای هیات مدیره پیکان ضمن اعلام بودجه و مشکلات مالی تیم به حسینی از وی خواستند پس از بررسی مشکلات موجود برنامه های خود را اعلام و در جلسه سوم تصمیم گیری کند.


سرویس خبر شماره: 1942774
Jun 18, 1402 @ 7:01 ب.ظ
609

0نقطه نظر

همکاری حسینی و پیکان بسته به توافق نهایی ادامه خواهد داشت

هفته آینده سومین جلسه مدیران حسینی و پیکان برای تمدید قرارداد انجام می شود و در صورت توافق نهایی، قرارداد جدید امضا می شود و کارها برای فصل جدید آغاز می شود.

سیدمجتبی حسینی در همان زمان پیشنهاد جدی از آلومینیوم اراک دریافت کرد اما به دلیل دو سال همکاری با پیکان، علاقه مند به همکاری با این تیم برای سومین سال متوالی است، اما این موضوع نیازمند وجود مشکلات مادی خاصی است. باشگاه پیکان .

سرمربی پیکان در دومین جلسه با مدیران باشگاه برای تمدید قرارداد شرکت کرد اما هنوز توافق نهایی نهایی نشده است.

مذاکرات با این سرمربی به دور سوم رفت!