مذاکرات قرارداد لیورپول برای ترنت الکساندر-آرنولد و 5 نفر دیگر – لیورپول اف سی انتظار می رود

در کنار روبرتو فیرمینو، جیمز میلنر، نبی کیتا و الکس اوکسلید چمبرلین، هافبک آرتور نیز شاهد پایان قرارداد قرضی خود خواهد بود و تصمیمی در مورد آینده آدریان گرفته می شود.

رئیس در میان آنها است الکساندر-آرنولد، که آخرین بار در سال 2021 قرارداد جدیدی امضا کرد و تنها دو سال تا پایان کمپین باقی خواهد ماند.

قراردادهای جدید تضمین شده است، اما همچنین انتظار می‌رود که مذاکراتی در مورد تمدید قرارداد برای کسانی که قراردادشان در سال‌های آینده به پایان برسد، انجام شود.

لیورپول، انگلستان - یکشنبه، 9 آوریل 2023: ابراهیما کوناته، بازیکن لیورپول، اولین گل تیمش را در جریان بازی لیگ برتر اتحادیه فوتبال بین باشگاه لیورپول و آرسنال اف سی در آنفیلد جشن می گیرد.  این بازی با تساوی 2-2 به پایان رسید.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

لیورپول، انگلستان - چهارشنبه، 19 اکتبر 2022: کوستاس تسیمیکاس، بازیکن لیورپول در جریان بازی لیگ برتر اتحادیه فوتبال بین باشگاه لیورپول و وستهم یونایتد در آنفیلد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

سه نفر از محمد صلاح 30 ساله، ویرجیل ون دایک 31 ساله و جردن هندرسون 32 ساله نیز از تابستان امسال دو سال از قرارداد خود باقی خواهند ماند.

با این حال، فیلیپس برای جدایی از آنفیلد در پنجره نقل و انتقالات برنامه ریزی شده است – اگر تغییری محقق نشود، ممکن است برای حفظ ارزش او قرارداد جدیدی پیشنهاد شود.

ماتیپ در ماه آگوست 32 ساله خواهد شد در حالی که تیاگو اخیراً تولد 32 سالگی خود را جشن گرفته است و باید دید که آیا آنها پس از سال 2024 باقی می مانند یا خیر.

کائویمهین کلهر مورد علاقه برنتفورد، برایتون و تاتنهام است، در حالی که کلوپ پیشنهاد کرده است فابیو کاروالیو به صورت قرضی از این تیم جدا شود.

در ضمن هر دو جوئل ماتیپ و تیاگو تنها یک سال از قرارداد آنها در تابستان باقی مانده است و باید تصمیمات بزرگی گرفته شود.

به عنوان یکی از مهم ترین بازیکنان تیم، منطقی است که گزارشی از نقل و انتقالات فوتبالاین ادعا که مدافع راست به زودی در مذاکرات شرکت خواهد کرد، بر اساس حقیقت است.

تابستان امسال قرار است تیم یورگن کلوپ را اصلاح کند و چهار بازیکن ارشد اکنون در پایان قراردادشان ترک کنند.

با نزدیک شدن به پایان فصل، انتظار می رود لیورپول مذاکرات قرارداد با تعدادی از بازیکنان از جمله ترنت الکساندر-آرنولد را آغاز کند.

یکی دیگر از بازیکنانی که ممکن است در تابستان امسال به او پیشنهاد بهتر شود، این است ابراهیما کوناتهکه هنوز سه سال از قراردادش باقی مانده است اما خود را به عنوان یک بازیکن کلیدی در خط دفاعی کلوپ تثبیت کرده است.

با این حال، با توجه به سن آنها، احتمال بیشتری وجود دارد که با آنها مانند فیرمینو، میلنر، ماتیپ و تیاگو رفتار شود و در مورد تمدید آنها در سال آخر خود تصمیم گیری شود.

کوستاس تسیمیکاس همچنین تا سال 2025 قرارداد دارد و ممکن است در تابستان امسال برای مذاکره آماده شود نات فیلیپس در موقعیت مشابهی قرار دارد.

جوتا هنوز سه سال از قرارداد اصلی خود باقی مانده بود که او در ماه آگوست قرارداد جدید خود را روی کاغذ آورد و گزارش شد که او افزایش قابل توجهی در دستمزد کسب کرده است.

افزایش دستمزد برای کوناته، 23 ساله، با مدل لیورپول برای پاداش دادن به بازیکنان برای عملکردشان مطابقت دارد، همانطور که سال گذشته در مورد دیوگو جوتا انجام شد.

تقریباً همیشه اینطور است که لیورپول برای بازیکنانی که دو سال از شرایط فعلی آنها باقی مانده است – به شرطی که بالاتر از یک آستانه سنی نباشند، قرارداد جدیدی ارائه می دهد.

صلاح زمانی که در جولای سال گذشته با قراردادی سه ساله جدید موافقت کرد، به پردرآمدترین باشگاه تاریخ تبدیل شد.

https://www.thisisanfield.com/2023/05/liverpool-contract-talks-expected-for-trent-alexander-arnold-and-5-others/ منبع:

برایتون اند هاو، انگلستان - شنبه، 14 ژانویه 2023: تیاگو آلکانتارا از لیورپول در جریان بازی لیگ برتر اتحادیه فوتبال بین باشگاه برایتون اند هوو آلبیون و باشگاه لیورپول در ورزشگاه فالمر.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)