مذاکرات متوقف شد: ناپل سرمربی اسپانیایی را قانع نکرد


سرویس خبر شماره: 1940906
09 ژوئن 1402 در 2:20 ب.ظ
1.2 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

پروژه ورزشی انریکه را جذب نکرد

هر دو رسانه ادعا می کنند که مشکل انریکه دستمزد نیست و او مذاکرات را به حالت تعلیق درآورده است زیرا می خواهد دید واضح تری از برنامه های ورزشی باشگاه داشته باشد. انریکه پس از جدایی از تیم ملی اسپانیا به دنبال یک تجربه خاص است، اما پیشنهاد ناپولی آن چیزی نیست که لوچو به دنبال آن است.

1881442

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، منابع متعدد در ایتالیا ادعا می کنند که لوئیز انریکه از پیشنهاد ناپولی استقبال نکرده و متقاعد نشده است که جانشین لوچیانو اسپالتی در این باشگاه شود. او مذاکرات با ناپولی را به حالت تعلیق درآورد.

لوئیس انریکه مذاکرات خود با ناپولی را به حالت تعلیق درآورد زیرا باشگاه ایتالیایی نمی توانست پروژه جذاب و ویژه ای را به او ارائه دهد.

مذاکرات متوقف شد: ناپل سرمربی اسپانیایی را قانع نکرد

این بازیکن 53 ساله اخیراً پیشنهاد چلسی را رد کرده و چند پیشنهاد خوب دیگر از لیگ برتر انگلیس دارد. به گزارش گازتا، تیم ملی برزیل نیز به سرمربی سابق رم و بارسلونا علاقه مند است. وینچنزو ایتالیانو از فیورنتینا و تیاگو موتا از بولونیا به عنوان گزینه های جایگزین ناپولی در صورتی که انریکه این پیشنهاد را رد کند، ذکر شده است.



مجله اخبار فوتبال خارجی

لوئیس انریکه اولین نامی بود که پس از قطعی شدن جدایی اسپالتی در دستور کار ناپولی قرار گرفت، اما گاتزتا و کوریره دلو اسپورت امروز مدعی شدند که پیشنهاد باشگاه نتوانسته این بازیکن اسپانیایی را متقاعد کند.

سرمربی سابق رم نامزد اصلی جانشینی لوچیانو اسپالتی در فصل 2023-24 است. اسپالتی روز گذشته رسما تایید کرد که فصل آینده هدایت ناپولی را بر عهده نخواهد داشت.

1879703