مذاکرات پاری سن ژرمن و منچستریونایتد در ساعات گذشته بر سر مانوئل اوگارته – اخبار نقل و انتقالات منچستریونایتد

منچستریونایتد در چند ساعت اخیر در حال مذاکره با پاری سن ژرمن برای جذب مانوئل اوگارته هافبک دفاعی بوده است.

شیاطین سرخ باید خط هافبک خود را تقویت کنند زیرا به نظر می رسد هر دو کاسمیرو و سوفیان امرابات در تابستان امسال باشگاه را ترک کنند.

در ابتدای هفته خبری منتشر شد مبنی بر اینکه یونایتد اوگارته از PSG را به عنوان گزینه ای جدی برای پیوستن به کوبی ماینو و برونو فرناندز در خط هافبک سه فصل آینده می بیند.

گزارش شده است که قهرمان فرانسه قبلاً پیشنهاد یونایتد برای جذب اروگوئه ای را رد کرده و بیش از 50 میلیون پوند می خواهد.

همچنین اخیراً گزارش هایی منتشر شده است مبنی بر اینکه ستاره کوپا آمریکا نیز “دوست دارد” برای این باشگاه بازی کند و به لیگ برتر برود و هر معامله احتمالی را تسهیل کند.

فابریزیو رومانو، مربی نقل و انتقالات، به روز رسانی را در کانال یوتیوب خود ارائه کرده است که آنچه قبلاً توسط بسیاری از روزنامه نگاران معتبر در مورد داستان Ugarte گفته شده است، تأیید می کند.

او گزارش داد که «علاقه واقعی منچستریونایتد نیز به مانو اوگارته وجود دارد. یونایتد از این بازیکن قدردانی می کند.”

رومانو به‌روزرسانی بسیار مثبتی در مورد وضعیت ارائه کرده است و ادعا می‌کند که «آنچه امروز می‌توانیم اضافه کنیم این است که PSG آماده فروش بازیکن است. PSG آماده فروش این بازیکن است. این نکته است. آنها مطلقاً در را به روی احتمال ترک اوگارته پس از یک فصل از باشگاه نمی بندند.

همچنین گزارش شده است که یونایتد همچنان با پاریسی‌ها در تماس است تا برای این هافبک دفاعی به توافق برسد.

دوباره بین یونایتد و پاری سن ژرمن بحث هایی در جریان است. دو باشگاه پس از تماس اولیه در ابتدای هفته همچنان در روزها و ساعات پایانی بحث و گفتگو هستند.

رومانو همچنین از ادعای منابع دیگر مبنی بر اینکه اوگارته دوست دارد شانس بازی در اولدترافورد را داشته باشد، حمایت کرد و گفت: «می‌توانیم اضافه کنیم که اوگارته حتی بدون فوتبال لیگ قهرمانان اروپا مشتاق انتقال به منچستریونایتد است. اوگارته یک کاندیدای قوی برای منچستریونایتد در خط میانی است.

این هافبک به دلیل کارش در داخل و خارج از توپ مورد ستایش قرار گرفته است و به عنوان “ویژگی های منحصر به فرد برای بازیکنی در آن پست” توصیف شده است. تحلیلگران خاطرنشان می‌کنند که «پیدا کردن یک هافبک دفاعی (مثل او) که از نظر تکنیکی به خوبی توسعه یافته باشد و در مراحل اولیه تصمیم‌گیری خوبی داشته باشد و همچنین بدون توپ بسیار تهاجمی باشد، بسیار دشوار است.


آیا می خواهید اولین کسی باشید که اخبار منچستریونایتد را می شنوید؟ برای به‌روزرسانی‌های مهم و با دقت انتخاب شده، به کانال واتس‌اپ ما بپیوندید: https://bit.ly/United-Breaking-News.

https://thepeoplesperson.com/2024/06/29/paris-saint-germain-and-manchester-united-in-talks-in-last-few-hours-over-manuel-ugarte-282161/ منبع: