مذاکرات پرسپولیس، علیپور و آزادی به هم پیوست


سرویس خبر شماره: 2052611
14 جولای 1403 در 02:02 |
5.5 هزار |

4نقطه نظر

خط حمله تنها با دو گزینه نام آشنا

با وجود اخبار و شایعات متعدد پیرامون خط حمله پرسپولیس، هنوز چیزی در این مورد مشخص نیست.

مذاکرات پرسپولیس، علیپور و آزادی به هم پیوست

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، خط حمله پرسپولیس و مشخصا آنچه در این تیم برای فصل آینده در خصوص پست مهاجم نوک وجود دارد، می تواند یکی از معادلات مربوط به این تیم در فصل نقل و انتقالات، شایعات باشد. و حرکات اخیر بازیکنان در روزهای اخیر بسیار پیچیده و مبهم است.

واقعیت این است که در سیستم مد نظر خوان کارلوس گاریدو که به احتمال زیاد 3-3-4 خواهد بود، پرسپولیس به یک مهاجم کلاسیک در ترکیب اصلی نیاز ندارد، بلکه طبق قانون حداقل به یک مهاجم نوک دیگر نیاز دارد. باید روی نیمکت باشد تا در صورت نیاز به تیمش کمک کند. بیا و گره را باز کن

باشگاه پرسپولیس شهریار مقانلو را به عنوان گزینه اول خود هدف قرار داد اما خیلی زود متوجه شد که او به امارات خواهد رفت. پرسپولیس ابتدا به بازیکنان هافبک و به طور مشخص وینگر نگاه می کرد اما پس از چند روز بحث جذب مهاجم نیز مطرح شد.

اما با شروع مذاکرات با علی علیپور، سر مهدی عبدی نیز در ساختمان باشگاه پیدا شد. اما با توجه به اینکه عبدی با پرسپولیس قرارداد دارد، در حال حاضر تنها مهاجم شناخته شده قرمزها است. دایره مهاجمان نوک پرسپولیس با علم به اینکه بحث تمدید با عیسی آل کثیر مطرح است، مذاکرات با علی علیپور ادامه دارد و اخیرا صحبت از جذب محمدرضا آزادی مطرح شده است که شاید سوالی جذاب باشد. اما آزار دهنده

2030325

جالب است زیرا هواداران پرسپولیس فکر می‌کنند که چقدر عالی می‌شد اگر هر چهار مهاجم نام‌برده را در این فصل در تیم داشتیم، اما شرم‌آور است که نه سیستمی که گاریدو متصور بود و نه فهرست بزرگسالان پرسپولیس به مدیران باشگاه اجازه چنین کاری را نمی‌دهند.

2027765

در عین حال، مسائلی پیرامون هر یک از این مهاجمان و ادامه همکاری آنها وجود دارد. عیسی آل کثیر پول بیشتری می خواهد و می خواهد به همان اندازه که بازیکن شماره یک تیمش هم بیشتر از باشگاه می خواهد به او دستمزد بدهد. سقف و به دنبال اعداد نزدیک باشید. این به آنچه ظاهراً تیم های دیگر به او داده اند مربوط می شود. همچنان بلاتکلیفی در مورد مهدی عبدی و آینده او وجود دارد و شاید به همین دلیل است که پرسپولیس به دنبال محمدرضا آزادی مهاجمی که او نیز به دنبال او است رفت. او در نیم فصل بیست و سوم لیگ به آنجا رفت اما نتوانست با حجم تقاضای نساجی و تقاضای این باشگاه کنار بیاید.

در واقع در حال حاضر چهار مهاجم نوک بالقوه یا در پرسپولیس حضور دارند یا نام آنها در این باشگاه شنیده می شود، اما از بازیکن اصلی خط حمله و گزینه ذخیره او یا به طور کلی از دو مهره اصلی اطلاعی در دست نیست. این خط .

از طرفی پرسپولیس سه مهاجم زیر 23 سال به نام های علیرضا خدادادی، محمد بادپا و ابوالفضل بابایی را در اختیار دارد و می تواند روی آنها به عنوان تقویت کننده خط حمله حساب کند اما برای هواداران و احتمالا کادر فنی جدید. یک یا دو مهاجم داشته باشید، این شرط اساسی همه چیز است.

حالا با توجه به شرایط فعلی، پرسپولیس علاوه بر مشکل دروازه بان اصلی، دفاع راست و تکمیل شدن مدافعان میانی، در خط حمله هم مشکل اساسی دارد و به دلیل درهم تنیدگی مذاکرات با علیپور و کم تحرکی در خصوص آل کثیر و عبدی. این تهدید وجود دارد که اگر مذاکرات با آزادی به بن بست برسد، ماجرای تکمیل مهاجمان این تیم چگونه رقم خواهد خورد؟

مجله اخبار فوتبال داخلی