مذاکره استقلال با چند گزینه باتجربه برای جایگزینی ساپینتو/کریمی برنامه آبی ها را مشخص می کند

2- مدیرعامل موقت باشگاه در حدود 2 ماه از حضورش در این سمت پرونده تمامی شکایات خارجی را بست تا استقلالی ها به خاطر این گلایه های قدیمی نگران آینده نباشند. همین دغدغه برای انتخاب کادر فنی جدید وجود دارد تا بتوانیم انتظارات هواداران را برآورده کنیم و بهترین تیم را برای فصل جدید داشته باشیم.

3- گمانه زنی های زیادی در فضای مجازی مطرح شده که دور از واقعیت است. درخواست ما از رسانه های رسمی و هواداران این است که ذهنیت و گمانه زنی های خود را به عنوان خبر قطعی منتشر نکنند زیرا هیچ کمکی به استقلال نمی کند.

4- مدیرعامل موقت باشگاه از روز گذشته مذاکرات اولیه را با چند مربی با سابقه و موجه آغاز کرده و با توجه به همه جوانب در اسرع وقت بهترین مربی انتخاب خواهد شد. باشگاه استقلال از هر دقیقه استفاده می کند تا در اسرع وقت مناسب ترین انتخاب را انجام دهد زیرا اهمیت سرعت و دقت در انتخاب کادر فنی را می دانیم. از اصحاب رسانه و هواداران عزیز تقاضا داریم فقط به اخبار رسمی توجه کنند و اجازه دهند باشگاه در آرامش و تمرکز مراحل انتخاب سرمربی را به پایان برساند.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

سیدحجت کریمی درباره اولویت کاری مدیریت باشگاه استقلال گفت: تا آخرین لحظه که افتخار خدمت در باشگاه بزرگ و پرافتخار استقلال را دارم، منافع باشگاه و خواسته هواداران خط قرمز من است و کار کردن اولویت. من یک لحظه را از دست نمی دهم. اجازه نمی دهم کوچکترین آسیبی به منافع باشگاه راهگشای بازیکنان بعدی و آینده باشد.

همچنین با اعلام باشگاه استقلال لازم است در خصوص انتخاب سرمربی جدید توضیحاتی ارائه شود:

1- مدیریت باشگاه استقلال برای انتخاب سرمربی جدید همه جوانب و شرایط را در نظر می گیرد. پس از دیروز ریکاردو ساپینتو مبنی بر اینکه قصدی برای ادامه حضور در استقلال ندارد، برنامه ریزی فوری برای انتخاب بهترین سرمربی بر اساس شرایط فعلی آغاز شده است.