مذاکره با گزینه های جایگزین برای ستاره های سابق استقلال و پرسپولیس/سپاهان با این 2 بازیکن به پایان رسید!



بعد از فینال جام حذفی بود که رامین رضاییان در مصاحبه ای از پایان همکاری خود با سپاهان خبر داد. این مدافع کناری 34 ساله و علاقه مند به باشگاه الوصل امارات تایید کرد که می خواهد فوتبالش را در تیمی غیر از سپاهان ادامه دهد. از پرسپولیس و استقلال به عنوان تیم هایی که احتمال انتقال رضاییان به آنها وجود داشت نام برده می شد اما به نظر می رسد این خبر صرفا حدس و گمان بوده و واقعیت ندارد.

میلاد زکی پور پس از پایان قراردادش با سپاهان تصمیم گرفت با استقلال و پرسپولیس مذاکره کند. او این روزها در تهران به سر می برد و در کنار سرمربی اش تلاش می کند بهترین تصمیم را برای ادامه فوتبال بگیرد. سپاهان اما تصمیم گرفت به انزلی روی بیاورد و با مجید عیدی و پدرام قاضی پور برای جایگزینی این دو مدافع موثر مذاکره کند. عیدی مدافع راست مارینر بود و قاضی پور نیز همین وظیفه را در سمت چپ بر عهده داشت.

باید دید مذاکرات مدافعان ملوان و سپاهان به نتیجه می رسد یا خیر. قاضی پور و عیدی از مهره های کلیدی ملوان در فصل قبل بودند و البته عملکرد ضعیفی مقابل سپاهان به نمایش گذاشتند. گفته می شود در روزهای آینده طرفین برای رسمی و نهایی شدن قرارداد پای میز مذاکره خواهند نشست. قراردادی که احتمالا برای هر کدام دو فصل خواهد بود.

بیشتر بخوانید: خطاب مدیر برنامه های رضاییان به باشگاه پرسپولیس; رامین در ایران بازی نمی کند



سرویس داخلی اخبار فوتبال