مراجعه به متقاضی؛ موفقیت سپاهان قطعی است!

حضور ستاره ای در حد و اندازه مانوئل فرناندز در جایگاه ویژه ورزشگاه نقش جهان، کادر فنی استقلال را برای تحلیل ترکیب سپاهان در این بازی سردرگم کرد. جایی که فوق ستاره پرتغالی سپاهانی ها در حالی که کوچکترین نشانی از چاقی و اضافه وزن در بدن خود ندارد، می تواند برگ برنده مورایس و تیمش نه تنها در ورزشگاه آزادی، بلکه در طول فصل باشد.

صحبت های خارج از مصاحبه با بازیکنان نشان داد که همه آنها تحت تاثیر شخصیت و کاریزمای سرمربی جدید و دستیارانش قرار گرفته اند و همکاری با این تیم پرتغالی را تجربه ای جدید می دانند. در بین بازیکنان سپاهان، میلاد جهانی و محمدرضا مهدی زاده حضور نداشتند و حسن شوشتری برای تماشای بازی تیمش در جایگاه ویژه قرار گرفت. سایر بازیکنان سپاهان برای پاسخ به ابراز علاقه هواداران یکی پس از دیگری راهی سکوها شدند.

حضور سلمانی و محمد کریمی، دو تیرانداز سپاهان در پشت خط مقدم سه بازیکن طلایی، میانگین شوتزنی بازیکنان سپاهان را بالاتر از حد استاندارد لیگ ایران قرار داد و روی یکی از این ضربات، کاپیتان محمد کریمی اولین گل بازی را به ثمر رساند. هدف. میل به حمله وحشتناک رامین رضاییان در سمت راست و هماهنگی بالای این بازیکن با فرشاد احمدزاده به دلیل سابقه بازی مشترکشان در پرسپولیس، سمت چپ خط دفاعی خوشه طلایی را به خللی برای زردپوشان اصفهانی تبدیل کرده بود. وینگر و وینگر اتفاقی که بدون شک در طول لیگ برتر بارها و بارها به آن باز خواهیم گشت. رضاییان که خیلی زود و از همان بازی اول مقابل هواداران سپاهان هنر کم نظیری را در فوتبال ایران به نمایش گذاشت و بار دیگر با یک ضربه ایستگاهی تماشایی مهارت خود را در این مورد خاص نشان داد. از طرفی امید نورافکن و کامسوبا دو نفره خوبی ساخته بودند و امید مثل همیشه با تکیه بر قدرت بدنی خود بارها از سد هافبک ها و مدافعان خوشه طلایی عبور کرد و اجازه داد کامسوبا پشت توپ حریف صاحب توپ شود. دفاع

محمد نژاد مهدی تنها بازمانده خط دفاعی سپاهان در فصل گذشته شروع درخشانی برای تیم موریس داشت. مدافعی که باید در قلب دفاع طلایی خود را برای رقابت برزیل و ایران آماده کند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم فوتبال سپاهان که از ترکیه بازگشته و در اردوی فردوس اصفهان تمرین می کند، در آخرین دیدار تدارکاتی خود پیش از شروع بیست و دومین دوره لیگ برتر به مصاف تیم خوشه طلایی ساوه رفت. جمعه شب. این دیدار در آستانه آغاز رسمی فصل جدید، مجموعه بازی های رقابتی را برای سپاهان پایان داد.

نکته جالب این دیدار باز شدن دروازه ورزشگاه نقش جهان به روی تماشاگران اصفهانی بود. اتفاقی که باعث شد هواداران متعصب سپاهان بازی دوستانه با تیم لیگ برتری را از دست ندهند و طلاها را تشویق کنند. هواداران مانند سال های گذشته به شعارهایی که لیدرها از طریق بلندگوها تکرار می کردند پاسخ دادند و لیدرها تماشاگرانی را که در پویش ها شرکت نکردند به تیم های پایتخت نسبت دادند!

با شروع بازی ترکیب تیم مورائیس نیز مشخص شد و ابهامات در مورد چیدمان سه هافبک این تیم برطرف شد. همانطور که از شواهد بازی و البته اخباری که قبلا از بازی های دوستانه این تیم در ترکیه مشخص بود، سپاهان با مدیریت مورایس با سیستم 433 با یک هافبک دفاعی و دو بازیکن در سمت راست و هافبک سمت چپ وسط هافبک (RCM) و LCM) در خط میانی و دو وینگر چپ و راست (LW و RW) و یک مهاجم گل (CF) بازی کردند به طوری که مسعود ریگی هافبک دفاعی و محمد کریمی و یاسین سلمانی دو هافبک روی او بودند. دست فرشاد احمدزاده و کامسوبا وینگرهای چپ و راست و شهریار مغانلو تک مهاجم این تیم بودند.

انتظار هواداران سپاهان برای دیدن تیم محبوبشان در ورزشگاه نقش جهان در یک شب دلپذیر جمعه به پایان رسید.

نقطه عطف دیگر دیدار امروز رناتو داسیلویرا، مدافع برزیلی سپاهان بود. مدافعی که مانند شریک خود دانشگر قدرت پای بالایی دارد و در هر فرصتی که به دست می آورد، نیمی از روی طاق حریف دیده می شد. با این حال با آماده شدن نیلسون جونیور که امروز بازی هم تیمی های جدیدش را از جایگاه ویژه ای تماشا کرد، باید شاهد رفاقت کامل در قلب خط دفاعی سپاهان باشیم. مهمتر از همه، محمد نژاد مهدی بلافاصله پس از ورود به زمین توانست گل چهارم سپاهانی ها را به ثمر برساند. در کنار سوپر گل رامین رضاییان، حضور این بازیکن در سمت راست خط دفاعی سپاهان و همچنین موقعیت شهریار مقانلو در نوک پیکان هجومی سپاهان، دست موریس را برای تمرکز و تاکتیک محاسبه باز کرد. حضور محمد دانشگر به عنوان یکی از برجسته ترین مدافعان فوتبال ایران در کنار میانگین ارتفاع قابل قبول خط دفاعی سپاهان، سپاهان را روی ضربات شروع مجدد خطرناک می کند.


سرویس خبر شماره: 1836969
15 مرداد 1401 ساعت 01:33 |
636

0نقطه نظر

آیا با این تیم بزرگ رقابت خواهید کرد؟

کامسوبا، سهمیه آسیایی چهار بازیکن خارجی سپاهان، سرعت، انرژی، نقش کوچک و هوشمندی را به نمایش گذاشت. بازیکنی که قد کوتاهش سبک بازی بازیکنانی چون خلعتبری و محمود کریمی را در ذهن هواداران تداعی می کند.

آنچه مشخص است سپاهان با بهره مندی از یکی از بهترین امکانات مادی و لجستیکی کشور، با کادر فنی مجرب پرتغالی کار اساسی را آغاز کرده است و بدون شک علاوه بر امتیاز سازمانی این تیم از فوتبال بزرگسالان خود. در مجموعه، فوتبال ایران نیز می تواند از این پیشرفت ها بهره مند شود. .



مجله اخبار فوتبال داخلی

کاپیتان محمد کریمی در کمال تعجب برای لیگ بیست و دوم سپاهان خواهد بود. بازیکنی که در اوج جوانی بازوبند یکی از بزرگترین باشگاه های فوتبال ایران را در طول فصل می بندد و شاید امسال ارزش کافی در آن ببیند.

سبک بازی سپاهان عدم تمایل مورایس به خرید مهاجم جدید را توجیه کرد. شهریار مقانلو، مهاجم اصلی سپاهان در فصل جدید، تمام فاکتورهای مورد نیاز برای یک مهاجم وسط را در این بازی نشان داد. گرفتن توپ با پشت به دروازه، ساخت بازی برای مدافعان کناری، ضربه زدن به توپ اول، حضور مداوم در محوطه جریمه حریف و زدن ضربه های سر زودهنگام چیزهایی بود که تماشاگران حاضر در سکوها بارها از مغانلو دیدند و شاید به همین دلیل بود. در پایان بازی در گفتگو با خبرنگار اسپورت سه از احترام خود به تصمیم موریس مبنی بر رضایت مغانلو برای فصل آینده صحبت کردند.

سپاهان مورایس با یکی دو تغییر از این ترکیب برابر استقلال ساپینتو خواهد بود. تیمی که نیروی کار و کادر فنی آن یک کابوس 30 هفته ای برای مدعیان خواهد بود.

بازیکنان تیم فوتبال سپاهان ساعتی قبل از شروع بازی برای گرم کردن قبل از بازی وارد زمین شدند. بیشتر هواداران بازیکنان به خصوص ستاره های تازه وارد را به صورت انفرادی تشویق کردند و سعی کردند در بدو ورود از آنها استقبال کنند. لیدرها همچنین از هواداران خواستند که کاری به مشکلات شخصی بازیکنان به خصوص تعلق آنها به تیم های قبلی (سرخابی) نداشته باشند و مانند برخی از بازیکنان فصل قبل تمرکز خود را بر هم نزنند.

محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه سپاهان مثل همیشه با آرامش خاص خود بازی این تیم را تماشا کرد و در گفتگو با خبرنگاران از آرامش و اعتماد درونی خود به سپاهان 1401 خبر داد.مدیری که بحران استعفای شبانه نویدکیا را به خوبی پشت سر گذاشت. و با وجود پیوستن ستارگان تیمش به سرخابی های پایتخت، به گفته هواداران سپاهان، تیمی قدرتمندتر از گذشته در اختیار مربی بین المللی خود قرار داد.