مرادی: به بیرانوند گفتم گل بخور

وینگر هواداران یادآور شد: می توانستیم به بازی برگردیم اما شرمنده بچه های تیم بودم. ما تیمی مصمم، جوان و خوب داریم که آقای ساکت برای آن زحمت کشیده است. ما خیلی ناراحت شدیم و در رختکن به آقای ساکت گفتیم که شرمنده او هستیم. امیدوارم اتفاقات خوبی برای همه بازیکنان، کادر فنی و کانون هواداران بیفتد.

این وینگر هوادار در خیال گلزنی به پرسپولیس به عنوان بازیکن تعویضی بود.

مرادی: به بیرانوند گفتم گل بخور

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بابک مرادی پس از بازی هوادار و پرسپولیس در نیمه نهایی جام حذفی گفت: بازی خوبی بود اما باختیم. با اینکه تیم ما مستحق باخت نبود، اتفاقی افتاد که نباید می افتاد و من به پرسپولیس تبریک می گویم.

او گفت علیرضا بیرانوند گفت ترسوها پنالتی را از دست دادند. بین دو نیمه و قبل از ورود به زمین به بیرانوند گفتم به عنوان بازیکن تعویضی می آیم و گل می زنم. از او بپرسید پنالتی بازیکن و دروازه بان 50-50 است. اگر وسط نمی زدم، مطمئن باشید گل می زدم. می خواستم گل دوم را بزنم که توپ برگشت.

حاشیه بازی قبلی: هیچ حاشیه ای وجود نداشت. دقیقه 10 تعویض شدم که فنی هم نبود. یک سری اتفاقات در هر خانواده ای رخ می دهد. آقا ساکت مثل پدر بنده است و ما در خانواده خودمان مشکل را حل کردیم. مشکل خاصی وجود نداشت. امسال دو بار برای من اتفاق افتاد و راستش را بخواهید یک بار مقصر بودم، اما هنگام ملاقات با ذوب مشکل تقصیر من نبود. صحبتی شد که حل شد. آقای ساکت پدر ما هستند و امسال خیلی به من کمک کردند که از ایشان ممنون و مدیون هستم.



مجله اخبار فوتبال داخلی

بابک مرادی که تجربه بازی در استقلال را دارد درباره شانس قهرمانی در دربی و قهرمانی در جام حذفی گفت: انشالله اگر ایران باشم حتما به ورزشگاه خواهم رفت. امیدوارم دربی خوبی باشد و استقلال پیروز شود.


سرویس خبر شماره: 1939915
Jun 04, 1402 @ 9:45 ب.ظ
3.4K امتیاز خبر|

1نقطه نظر

من به ورزشگاه می روم و می خواهم استقلال قهرمان شود.