مرادی: بیرانوند گفت نامردها درگیر می شوند!


سرویس خبر شماره: 1942166
16 ژوئن 1402 ساعت 03:30
2.6 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

فصل با گلی که به پرسپولیس زد به خوبی به پایان رسید.

من به طور کلی در زندگی خود آدم منطقی هستم و با واقعیت روبرو می شوم. گفتم نمی خواهم به گذشته برگردم. من از خودم انتظاراتی دارم و با توجه به توانایی ها و استعدادهایم باید در هر مسابقه بدرخشم. وقتی از استقلال جدا شدم ضربه روحی بدی خوردم و این جدایی هم خرده پا داشت، اما خدا را شکر امسال روند رشدی را شروع کردم و مطمئن باشید بسته به تصمیماتی که می گیرم، فصل رویایی را برایم رقم خواهم زد. فصل 1402-1403 فصل بابک مرادی است. شک نکن که می درخشم. آقای قلعه نویی بازیکنان لیگ را به خوبی می بیند و رصد می کند. با توجه به بازیکنانی که در روزهای اخیر به تیم ملی دعوت شده اند، امید زیادی داشتم و این شانس را در خودم می بینم که به تیم ملی هم برسم. من 29 سال سن دارم و باید بجنگم و به تیم ملی بروم.



مجله اخبار فوتبال داخلی

* جلوی پرسپولیس حالم خوب بود
در مورد بازی با پرسپولیس هم خیلی دوست داشتیم پیروز شویم تا به فینال برویم. به پرسپولیس که بازی را بردند تبریک گفتم. بازی خوبی بود، بازیکنان باکیفیتی داریم. در مورد پنالتی آقا مسعود هم می خواهم بگویم که همه بازیکنان بزرگ دنیا یک پنالتی را خراب می کنند، این یک چیز طبیعی است. مسی هم پنالتی را خراب می کند. رونالدو یک پنالتی را هم خراب می کند. در مورد پنالتی خودم هم خدا را شکر روحیه ام خیلی بالا بود و توانستم پنالتی را بزنم. می خواستم به تیمم کمک کنم. می توانستم گل دوم را بزنم اما متاسفانه توپ جلوی پایم زده شد وگرنه می توانستیم به بازی برگردیم اما فوتبال همین است و هزار اتفاق می افتد. وقتی پنالتی را به ثمر رساندیم بازی 2-1 بود و با یک ضد حمله این شانس را داشتیم که گل سوم را به ثمر برسانیم.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بابک مرادی پس از جدایی از استقلال در تهران ماند و به هوادار پیوست. او پس از نیم فصل همکاری با رضا عنایتی، فصل گذشته شاگرد ساکت الهامی بود و از شرایط بهتری برخوردار بود. او از فصل گذشته و ماجراهای بازی با پرسپولیس و گلی که به بیرانوند زد صحبت کرد و به خبرنگار ما گفت که فصل جدید فصل او خواهد بود. مصاحبه بابک مرادی را می خوانید:

*از جایگاه خود در جدول راضی نیستم
اگر نظر شخصی من را در مورد جایگاه تیم هواداران می خواهید، من اصلا راضی نیستم زیرا از نظر کیفیت فنی تیم ما واقعا عالی بود و ما شایسته بیش از این بودیم و با توجه به تفکرات مدیریتی، مدیرعامل، سرمربی و بچه های تیم، هدف ما امسال تک رقمی است.
این هوادار دو سال است که به لیگ برتر می آید. سال گذشته او در رتبه یازدهم قرار گرفت. سال اول مهم ترین سال برای یک تیم صعود کننده به لیگ برتر است. امسال که سال دوم بود نسبت به سال گذشته یک پله بالاتر بودیم اما از نظر کیفیت فوتبال تیم ما عالی بود و خوب کار کرد و حتی در نیمه نهایی هم جزو 4 تیم بودیم. جام حذفی و می توانستیم پرسپولیس را شکست دهیم و به فینال برویم.

* تصمیم درستی برای ماندن در هوار گرفتم
امسال که شروع کردیم، طبق پیشنهاداتی که داشتم، چون آقای الهامی مربی اصلی تیم شده بود و از قبل مدیریت، مربیگری و کادر فنی باشگاه را می شناختم، تصمیم گرفتم اینجا بمانم و خدا را شکر حقم بود. تصمیم گرفتم و من واقعا از کار با این تیم لذت بردم. مربی بسیار توانمندی داشتیم. آقای ساکت خیلی برای تیم زحمت کشید.

* فصل با گلزنی پرسپولیس به خوبی به پایان رسید
به نظر من کیفیت فنی بازیکنان باید رصد شود. خدا را شکر که امسال از نظر فوتبالی برای تیم فوق العاده بوده ام. من از وضعیتم بسیار راضی هستم. پارسال در نیم فصل که از استقلال جدا شدم و به هوادار پیوستم اصلا از شرایط فنی خود راضی نبودم چون سرحال و باکیفیت نبودم. امسال از شرایطم خیلی راضی بودم و آقای ساکت برای من زحمت کشیدند. با همه سختی ها، آسانی ها، غم ها و شادی ها و هر اتفاقی که می افتد، با گلی که به پرسپولیس زدم، فصل به خوبی به پایان رسید. امیدوارم امسال یک فصل رویایی و خوب را شروع کنم. با برنامه هایی که برای خودم کشیده ام امیدوارم در پیشگاه خدا فصل خوبی را شروع کنم.

1736888

بابک مرادی بازیکن هوادار از فراز و نشیب های فصلی که با گل پرسپولیس به پایان رسید صحبت کرد.

مرادی: بیرانوند گفت نامردها درگیر می شوند!

* بعد از استقلال ضربه روحی به من وارد شد

* به بیرانوند گفتم می آیم زمین و گل می زنم
من و علیرضا بیرانوند با هم خوب نبودیم. او یک برادر و بازیکن ارزشمند برای من است. من به همه احترام می گذارم و هرگز کسی را کور خطاب نکرده ام. چه فوتبالیست باشد چه تماشاگر، من همیشه به آن احترام می گذارم. من و علیرضا بیرانوند چون با هم دوست هستیم بین دو نیمه با هم صحبت کردیم و گفتم به میدان می آیم و حتما برایت گل می زنم. چون به این باور رسیده بودم. بعد از بازی به من گفتند چرا پنالتی را از دست دادی؟ نامردها وسط پنالتی می زنند! در جواب گفتم هر جا ضربه بزنم توپ را می زنم چون هدفم گل زدن بود، شاید تو وسط می شدی و من در کرنر گل می زدم.

1883797

چند روز دیگر تصمیم خواهم گرفت
قرارداد من با هوادار مشروط است. من ایران نیستم اما در رسانه ها خواندم که حاج محمود سرمربی تیم هواداران شد. این یک چیز خوب برای جامعه هواداران است. من قبلا با آقای ساکت و حاج محمود کار کرده ام. من با آقای محمود فکری در استقلال کار کردم. او یک مربی بسیار خوب و یک انسان بسیار انسانی است. مطمئنم آنها به تیم هواداران کمک خواهند کرد. آقای فکری مثل برادر بزرگتر من است. در حال حاضر در سفر هستم و 4-5 روز دیگر برمی گردم و انشالله در مورد فصل بعد تصمیم خواهیم گرفت. انشاالله هر اتفاقی برای من بیفتد، آقای فخری، آقای الهامی و باشگاه خوب می شود.