مرادی: دیگر در مورد استقلال صحبت نمی کنم


سرویس خبر شماره: 1832849
19 تیر 1401 ساعت 11:32 |
1.6 هزار |

1نقطه نظر

من بیش از همه تحت تأثیر فوتبال قرار گرفتم

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم فوتبال هواداران خود را برای شروع فصل جدید لیگ برتر آماده می کند. بابک مرادی روز گذشته در حاشیه تمرین این تیم به سوالات خبرنگاران پاسخ داد. وی در ابتدای صحبت های خود گفت: چهار، پنج روز است که تمرینات ما با کادر فنی جدید شروع شده و با جدیت تمرین می کنم. این آخر هفته برای اردو به ترکیه می رویم.

وی درباره روند طولانی تمدید قراردادش با هواداران توضیح داد: اینجا خیلی راحت بودم چون با مدیریت و کادر رسانه دوست بودم. در پایان فصل استوری خداحافظی هوادار را گذاشتم چون فکر می کردم کادر فنی قبلی (عنایتی) می تواند کمک زیادی کند اما هیچ اتفاقی نیفتاد. دانش زیادی نشان داد، اما هیچ مقدمه ای ندید، اما خوب است. درس های خوبی آموختم و برای زندگی به آن درس ها نیاز داشتم. خدا را شکر تمدید کردم و خوشحالم.

وی در ادامه با بیان اینکه بهتر است استقلال را فراموش نکنم، تصریح کرد: بیشتر ضربه هایی که خورده ام به خودم وارد شده است. فکر می کردم همه مثل من فکر می کنند. همه چیز را فراموش کردم و در بلوغ رشد کردم. کتک هایی که خوردم خیلی به من کمک می کند.

این بازیکن هوادار در پاسخ به این سوال که آیا در این فصل غافلگیر خواهند شد، گفت: سابقه کار با آقای الهامی دارم. در ماشین سازی با آقایان خطیبی و الهامی که قرار بود مدعیان اصلی سقوط باشند تیم تشکیل دادیم اما تیمی تشکیل شد که در نیم فصل پنجم شد. آقای ساکت مربی بسیار جوان و فنی است که نیازی به تعریف من ندارد. یکی از دلایل اصلی تمدید قراردادم با هوادار آقای سایلنت این است که فکر می کنم او می تواند مرا احیا کند. در ماشین سازی با آقای خطیبی خیلی به من کمک کرد. بازیکنان خوب و جوانی را جذب کرده ایم و حرف های زیادی برای گفتن داریم.

بابک مرادی بازیکن هوادار مدعی است ساکت الهامی فردی است که می تواند او را احیا کند.

مرادی در پاسخ به این سوال که آیا در لیگ بیست و دوم آرامتر رفتار می کند، گفت: سرم شلوغ بود اما الان خیلی آرام شده ام. چون در این فوتبال خیلی تحت تاثیر قرار گرفتم. آخرین ضربه ای که دریافت کردم نیمه راه فصل قبل لیگ بود که به هوادار پیوستم. خیلی گشتم ولی چیزی ندیدم. حالا من شکسته ام و می خواهم ازدواج کنم، فقط می خواهم حقم را بگیرم. حق من خیلی بیشتر از اینهاست. دیگه نمیخوام چیزی بگم من با آقای ساکت صحبت کردم و ایشان از نظر فنی من را خیلی خوب قبول دارند و به خودم ایمان دارم. شاید جاهایی اشتباه کرده باشم اما انشالله امسال همه چیز درست می شود.

بازیکن سابق استقلال در پاسخ به این سوال که آیا او توسط فرهاد مجیدی ضربه خورده است، پاسخ داد: نه، آقای مجیدی نبود. این مشکل تمام شده است، من در مورد استقلال صحبت نمی کنم و فقط به عنوان یک هوادار نتایج او را دنبال می کنم و انشالله موفق می شوند. تیم من متحد است و همه چیز را برای تیمم می دهم و همچنان امیدوارم بتوانم خودم را ثابت کنم زیرا توانایی آن را دارم.



مجله اخبار فوتبال داخلی