مراسم معارفه کیلیان امباپه به عنوان ستاره جدید رئال مادرید/حضور زیدان در میان اشک های مادرش; آغاز دوران تاریخی KM9 + عکس

کیلیان امباپه امروز رسما به عنوان بازیکن جدید رئال مادرید معرفی شد. باشگاه برای خرید بزرگ خود مراسم ویژه ای تدارک دید و امباپه در حضور 85000 هوادار وارد میدان سانتیاگو برنابئو شد. بلیت ها رایگان بود، اما خرید مجدد آن برای هوادارانی که بی صبرانه منتظر دیدن ستاره جدید تیمشان زیر شماره 9 بودند، بین 200 تا 300 یورو هزینه داشت.

کیلیان سرانجام با لوس بلانکوس قراردادی 5 ساله امضا کرد و به یکی از طولانی‌ترین حماسه‌های نقل و انتقالات در فوتبال مدرن پایان داد و در حالی که آماده می‌شد برای اولین بار برای لشکر هوادارانش در پیراهن شماره 9 سخنرانی کند، عکسی یادگاری گرفت. برنابئو

مراسم معارفه کیلیان امباپه به عنوان ستاره جدید رئال مادرید/ از حضور زیدان تا اشک های مادرش;  آغاز دوران تاریخی KM9 + عکس

رئال مادرید دو روز پس از قهرمانی در پانزدهمین دوره لیگ قهرمانان اروپا از آمدن امباپه به این باشگاه خبر داد و امباپه نیز به نوبه خود در پیامی در توییتر/X ابراز خوشحالی کرد و گفت: “رویایی که به حقیقت پیوست. بسیار خوشحالم و افتخار می کنم که به این تیم پیوستم. باشگاه رویایی من، رئال مادرید، هیچ کس نمی تواند درک کند که من در حال حاضر چقدر هیجان زده هستم.

در حالی که جمعیت شعار می دادند و برای ورود امباپه آماده می شدند، ویدئوهای زیبا و تکان دهنده ای روی صفحه های سانتیاگو برنابئو پخش شد. از کودکی امباپه، کودکی او، دستاوردهایش، امضای قرارداد و پایان این راه طولانی و پر پیچ و خم تا پوشیدن پیراهن سفید رئال مادرید. زین الدین زیدان برای مراسم رونمایی از امباپه وارد سانتیاگو برنابئو شد. هنگامی که امباپه 12 ساله بود، با اسطوره فرانسوی به والدس رفت و ویدئوهایی از این دو اسطوره با هم (یکی در کودکی و دیگری در دوران اوج خود) روی صفحه نمایش استادیوم پخش شد.

مراسم معارفه کیلیان امباپه به رئال مادرید

مراسم معارفه کیلیان امباپه به رئال مادرید

فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه که سال ها تلاش می کرد ستاره فرانسوی را به رئال مادرید بیاورد، مراسم را با این جمله به طور رسمی آغاز کرد: “عصر همگی بخیر و به سانتیاگو برنابئو خوش آمدید. به این رویداد تاریخی خوش آمدید. قبل از هر چیز، به تیم ملی اسپانیا برای قهرمانی در چهارمین دوره قهرمانی اروپا تبریک می گویم نه تنها به خاطر کسب این عنوان، بلکه به خاطر جنگیدن تا آخرین نفس برای آوردن این جام به پایتخت اسپانیا.

مادریستای عزیز، خوشحالم که امروز اینجا هستیم و بازیکن جدید رئال مادرید را به شما معرفی می کنیم. به دلیل بازسازی استادیوم، برخی از ارائه های قبلی در اینجا انجام نشد و امروز به بازیکن جدیدی که پیراهن ما را بر تن خواهد کرد، استقبال می کنیم.

مراسم معارفه کیلیان امباپه به رئال مادرید

بالاخره لحظه ای که همه منتظرش بودند فرا رسید. کیلیان امباپه در حالی که پیراهن شماره 9 فصل جدید رئال مادرید را بر تن کرده بود، در میان تشویق و تشویق هواداران وارد زمین چمن سانتیاگو برنابئو شد.

ستاره فرانسوی پس از بوسیدن لوگوی باشگاه روی پیراهنش، پشت میکروفون ایستاد و به هواداران گفت: امروز رویای من محقق شد. من خوشحالم. من خیلی خوشحالم. اینجا بودن باورنکردنی است. سال ها با رویای رئال مادرید می خوابیدم و حالا این رویا به حقیقت پیوست. مادرم را می بینم که گریه می کند. امروز یک روز فوق العاده برای من است. اجازه دهید از فلورنتینو پرس تشکر کنم. این بزرگترین باشگاه جهان است. من می خواهم قهرمان شوم، می خواهم بخشی از تاریخ این باشگاه باشم. زنده باد مادرید.»

مراسم معارفه کیلیان امباپه به رئال مادرید

مراسم معارفه کیلیان امباپه به رئال مادرید

مراسم معارفه کیلیان امباپه به رئال مادرید

کیلیان امباپه پس از وقفه ای کوتاه دوباره به تیم ملحق می شود و فصل جدید زندگی خود را با امید آغاز می کند. به امید درخشش، تاریخ سازی و قرار دادن نام خود در کنار بزرگترین اسطوره های این باشگاه.
در باشگاه رویایی خود موفق باشید، کیلیان.

ویدئوهای مراسم معارفه امباپه را اینجا ببینید:

مراسم معارفه کیلیان امباپه به رئال مادرید

مراسم معارفه کیلیان امباپه به رئال مادرید

سرویس اخبار فوتبال خارجی