مراقبت و مراقبت از لژیونر ایرانی از راه دور!

دعوت علی کریمی به تیم ملی فوتبال یک اتفاق ناگهانی نیست. او قبلا زیر نظر کارلوس کی روش بود.

مراقبت و مراقبت از لژیونر ایرانی از راه دور!

به گزارش “ورش سه”، بازگشت علی کریمی به تیم ملی فوتبال با توجه به غیبت طولانی مدت او در اردوها، شاید این خبر ناگهانی برای هواداران فوتبال باشد، اما در واقعیت قضیه فرق می کند. چرا که کارلوس کی روش مدت هاست وضعیت این بازیکن را زیر نظر دارد.

باشگاه کایسری اسپور ترکیه در شرایطی از دعوت دو بازیکن ایرانی به تیم ملی فوتبال کشور خبر داد که کریمی مدتی به دلیل مصدومیت نتوانست تیمش را در سوپرلیگ ترکیه همراهی کند. مصدومیت کریمی درست زمانی رخ داد که کی روش سرمربیگری تیم ملی را برعهده گرفت و این تیم راهی اردوی اتریش شد. در نتیجه هافبک باتجربه کایسری اسپور نتوانست در اردوی اتریش و دو بازی با سنگال و اروگوئه حضور داشته باشد.

علی کریمی در تمام این روزها با پزشکان تیم ملی و کادرفنی کی روش در ارتباط بود و سرمربی تیم ملی وضعیت این بازیکن را زیر نظر داشت. با بهبودی کریمی و بازگشت به تیم کایسری اسپور، حالا خیال کی روش از مصدوم نشدن این بازیکن راحت شده است. از این رو سرمربی تیم ملی بار دیگر نام بازیکنی را درج کرد که در گذشته علاقه زیادی به سبک بازی او داشت.

از این رو علی کریمی یکی از لژیونرهایی خواهد بود که تا چند روز دیگر به اردوی تیم ملی اضافه می شود و شانس بالایی برای قرار گرفتن در لیست نهایی بازیکنان ایرانی برای جام جهانی قطر خواهد داشت.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1851343
10 نوامبر 1401 در 06:58 ب.ظ
943

0نقطه نظر

علی کریمی از قبل تحت نظر بود