مراکش پایان دوران حرفه ای آنچلوتی در رئال نیست


سرویس خبر شماره: 1869319
19 فوریه 1401 در 2:40 بعد از ظهر
394 امتیاز خبر

0نقطه نظر

گزارش برند

به گزارش مارکا، حتی اگر رئال در جام باشگاه های جهان در مراکش قهرمان نشود، کارلو آنچلوتی تا پایان فصل در رئال خواهد ماند.

مراکش پایان دوران حرفه ای آنچلوتی در رئال نیست

در همین رابطه مارکا اشاره کرد که هر چقدر هم رسانه ها درباره آینده آنچلوتی صحبت کنند، آرامش درون باشگاه حاکم است و آینده سرمربی ایتالیایی در پایان فصل سنجیده خواهد شد.

در دسامبر 2014 با هدایت آنچلوتی، رئال در فینال جام باشگاه های جهان در مراکش، سن لورنزو را شکست داد و قهرمان شد. این تیم روی بردهای پیروز شده بود و شرایطش با رئال فعلی تفاوت زیادی داشت. سرخیو راموس بهترین بازیکن تورنمنت بود و از این تیم لوکا مودریچ، کریم بنزما، ناچو و دنی کارواخال همچنان برای رئال بازی می کنند. رئال در فکر تجدید خاطره خوش هشت سال و دو ماه پیش است. اگر کهکشانی ها امشب الاهلی را شکست دهند، شنبه باید در فینال به مصاف الهلال بروند.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، شکست مقابل مایورکا و افزایش فاصله با بارسا در بالای جدول به هشت امتیاز، شرایط رئال را در آستانه بازی نیمه نهایی جام باشگاه های جهان مقابل الاهلی بحرانی کرد. مراکش. . رئال پس از شکست مقابل بارسا در سوپرکاپ به تازگی توانسته بود وضعیت خود را بهبود بخشد و از بحران فاصله بگیرد، اما اکنون شرایط همچنان متشنج است.

1799249

کارلوتو در کنفرانس خبری دیروز خود اطمینان داد که تیم به روزهای اوج خود باز خواهد گشت و شکست مقابل مایورکا مانعی برای پیشرفت تیم نخواهد داشت. مارکا مدعی است مدیران رئال حتی اگر آنچلوتی در مراکش شکست بخورد، او را اخراج نخواهند کرد و تا پایان فصل به او فرصت خواهند داد. رئال هنوز شانس قهرمانی در لالیگا، لیگ قهرمانان و کوپا دل ری را دارد و آنچلوتی این فرصت را خواهد داشت که شرایط رئال را سامان دهد.

1799244