مربیان جدید فوتبال ایران از سواحل مازندران (تصویر)

وی گفت: به دلیل جت لگ سمینار حدود ساعت 23 بود و انتظار داشتم 4 یا 5 مربی در آن حضور داشته باشند اما وقتی به کلاس رفتم از حضور همه مربیان شوکه و خوشحال شدم. علاوه بر این، از تسلط اساتید بر زبان انگلیسی و عطش آنها برای یادگیری شگفت زده شدم.

عکس: امیر صالحیان



مجله اخبار فوتبال داخلی

در این مراسم از زهرا خانلرزاده دختر نوجوان این فوتسالیست نیز که به تازگی به تیم ملی زیر 17 سال دعوت شده بود، تجلیل شد. از دیگر اتفاقات تکان دهنده این مراسم اختتامیه حضور محمد عباس تبار فوتبالیست دست و پنجه نرم کننده با بیماری سرطان بود. پس از قرائت نام عباس تبار و حضور او روی صحنه و بازگشتش به جایگاهش، همه حاضران برخاستند و محمد را تشویق کردند تا این فوتبالیست نتواند اشک هایش را کنترل کند.

رحیم خالردی رئیس هیئت فوتبال مازندران در مراسم اختتامیه این دوره با اشاره به رضایت و تقدیر از اساتید این دوره حضور 24 مربی بومی برای اولین بار را آغاز تحول و تحول دانست و نوسازی فوتبال در مستعدترین منطقه کشور. خالردی با اشاره به تشکیل بیش از 30 هزار بازیکن در مازندران، گفت: استان آماده میزبانی از اردوهای آماده سازی است.

علی صنعتگر در پایان دوره مربیگری A آسیا با نمایش تصاویری از این اتفاق سخنان خود را درباره این توضیحات پایان داد.

در پایان بیست و چهار نفر از شرکت کنندگان این دوره مدرک مربیگری جواز A آسیا را دریافت کردند و شرکت کنندگان و اساتید عکس های یادگاری گرفتند.

1800431
1800432
1800433
1800434

کلاس های دوره مربیگری آسیا A دیروز با اهدای مدرک مربیگری به پایان رسید.

مربیان جدید فوتبال ایران از سواحل مازندران (تصویر)

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پس از گذشت بیش از 10 سال بالاترین دوره آموزشی مربیگری فوتبال در مازندران و ساحل فرح آباد برگزار شد و مرتضی محصص و علی صنعتگر به عنوان مدرس فیفا در این دوره آموزشی فعالیت کردند.24 روز. از 12 دی ماه و در سه مرحله 8 روزه، 24 مربی بومی با هم زندگی کردند و روزانه در دو بخش عملی و تئوری برای اخذ مدرک A فوتبال تلاش کردند.
در مرحله دوم این دوره اتفاق جالبی افتاد. علی صنعتگر در وبینار آموزشی مربیان بریتانیایی شرکت کرد و به شرکت کنندگان پیشنهاد شرکت در این وبینار تخصصی را داد.

ابراهیم شکوری رئیس کمیته آموزش نیز کیفیت بالای این دوره در مازندران را برشمرد و آن را الگویی برای بقیه کلاس های مربیگری A آسیا در کشور دانست. علاوه بر این، شکوری قول داده است که به زودی از اولین فرهنگ لغت مخصوص فوتبال رونمایی کند.


سرویس خبر شماره: 1869620
21 فوریه 1401 در 02:13 ب.ظ |
17 هزار |

0نقطه نظر

پایان دوره 24 روزه مربیگری A آسیا