مربی احتمالی قیدی و مغانلو: دنبال چالش جدید بودم


سرویس خبر شماره: 2052155
12 جولای 1403 ساعت 03:46
870

1نقطه نظر

ووک رازوویچ در گفت و گو با شبکه الریاضیه از انگیزه های خود برای حضور در اتحاد کلابه صحبت کرد.

مربی احتمالی قیدی و مغانلو: دنبال چالش جدید بودم

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، باشگاه اتحاد کلبا از به خدمت گرفتن ووک رازوویچ صربستانی به عنوان سرمربی جدید این تیم و جایگزین رسمی فرهاد مجیدی خبر داد. پس از فسخ قرارداد سرمربی سابق استقلال با ببرها، کولبا سرمربی عراقی پایه به طور موقت مدیریت این تیم را بر عهده گرفت.

اما باشگاه الفیها به فسخ قرارداد رازوویچ و حضور وی در اتحاد کلبا واکنش نشان داد و با صدور بیانیه ای رسمی از این سرمربی شکایت خواهد کرد.

البته رازوویچ قبل از اعلام رسمی باشگاه و انتشار بیانیه الفیها با روزنامه الریاضیه عربستان سعودی مصاحبه ای انجام داد. سرمربی 51 ساله صرب همچنین درباره دلایل پایان دادن به سه فصل حضورش در لیگ عربستان صحبت کرد.

رازوویچ در مصاحبه با شبکه الریاضیه گفت:: “به دلیل تمایل شخصی ام و به دنبال چالشی جدید، الفیها را ترک کردم. روزهای خوبی در این تیم سپری کردم و دلیل دیگری برای ترک این باشگاه وجود ندارد، به یک شاهکار باشکوه دست یافتم، قهرمانی در کوپا دل. ری.”

او ادامه داد: “بعد از سه فصل فوق العاده، نیاز به چالش های جدید را احساس کردم. شرایط من را مجبور به ترک نکردن نکرد، اما این یک تصمیم کاملا شخصی بود.”

رازوویچ درباره حضور در لیگ روشن عربستان در فصل جدید افزودمن فکر می کنم رقابت در لیگ روشن نسبت به فصل گذشته قوی تر خواهد بود.

او در پایان می گوید: از محبت و قدردانی از مدیریت و هواداران الفیحه تشکر می کنم و برای آنها در فصول آینده آرزوی موفقیت دارم.

باشگاه اتحاد امارات اعلام کرد که با ووک رازوویچ قراردادی دو فصلی امضا کرده است. الفیحه در تابستان 2021 با رضویچ قرارداد امضا کرد و او در 112 بازی هدایت تیم عربستان را برعهده داشت که 37 برد، 31 بازی شکست و 44 بازی مساوی کرد. قهرمانی در جام حذفی عربستان در فصل 2021 که در ضربات پنالتی الهلال را شکست داد، بهترین دستاورد این سرمربی در کنار الفیحه بود.

در صورت ماندن مهدی قائدی در اتحاد کلبا و همچنین در صورت رفتن شهریار مغانلو به این تیم، ووک رازوویچ هدایت این دو ستاره ایرانی را بر عهده خواهد داشت.

مجله اخبار فوتبال خارجی