مربی مس: داور با تیم پیکان خوب بود!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رضا فتح آبادی سرمربی مس کرمان درباره بازی هفته هفدهم تیم مس مقابل پکان گفت: بازی بسیار حساسی بود، روی نقاط ضعف و قوت تیم پکان کار کردیم و در نیمه اول بازی را کنترل کردیم. ” در نیمه دوم با تعویض و تغییر سیستم کاملاً وارد بازی شدیم و ناخواسته چند موقعیت صددرصدی گلزنی را از دست دادیم.

فتح آبادی درباره داوری اضافه کرد: در بحث داوری اعتراضی نکردیم اما امروز همه چیز خیلی عجیب بود. برخورد داور با سرمربی ما و نیمکت مان کاملا متفاوت بود و با تیم حریف مهربانانه برخورد شد! صحنه ای در محوطه 18 پای تیم پیکان رخ داد که پیکان مدافع توپ را با دست مهار کرد و این صحنه توسط داور دیده نشد و پنالتی اعلام نشد. این اتفاقات جالب نیست و VAR باید به فوتبال ایران بیاید.

وی ادامه داد: بر خلاف روند بازی در یک صحنه کاملا واضح خطای مهاجم پاکان گرفتار مدافع ما نشد و در عین حال سوت داور ما را در کمال ناباوری شوکه کرد. تحریمی که آقای مومنی علیه ما گرفت کاملا اشتباه بود و اعلام این تحریم ما را دچار تردید کرد. کمیته داوران باید در انتخاب داور دیدارهای حساس تیم های انتهای جدول دقت کند. یک تصمیم اشتباه منجر به از دست رفتن تلاش یک مجموعه می شود.


سرویس خبر شماره: 1867099
07 فوریه 1401 @ 20:52 |
195

0نقطه نظر

سرمربی مس کرمان از عملکرد تیم داوری گلایه دارد و معتقد است در ضربات پنالتی اشتباهی به نفع تیمشان رخ داده است.

مربی مس: داور با تیم پیکان خوب بود!

سرمربی مس در پایان گفت: جالب است که در بحث داوری در کرمان آسیب دیدیم و نمی دانیم صدایمان را به گوش چه کسی برسانیم. کمیته داوران باید در انتخاب داوران دقت کند تا حق تیمی مثل ما ضایع نشود. امیدواریم حداقل در بازی های آینده حقمان ضایع نشود.



مجله اخبار فوتبال داخلی