مربی هواداران: سقف قرارداد به فوتبال کمک می کند

ایمان عالمی معتقد است فاصله پیش بینی شده تا شروع لیگ برتر فرصت کمی برای آماده سازی تیم ها باقی می گذارد.

عالمی درباره حمایت هواداران گفت: همه تیم ها کار می کنند و ما هم همینطور. تعدادی از بازیکنان خود را تمدید کرده ایم و به دنبال بازیکنان جدید هستیم.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، ایمان عالمی مربی تیم فوتبال هوادار پس از پایان جلسه مربیان تیم ها برای شروع لیگ برتر گفت: جلسه برگزار و قرار شد سازمان لیگ با هماهنگی هیئت مدیره برنامه ای تدوین خواهد کرد که باشگاه ها آسیب نبینند همانطور که در آستانه جام جهانی هستیم و قطعا برنامه هایی برای تیم دارند و درخواست ملی پوشان و آقای اسکوچیچ نیز باید مورد توجه قرار گیرد و این مسائل مطرح شود. به لیگ فشار می آورد و احتمالا مشکلاتی ایجاد می کند.

اعلمی درباره برنامه پیشنهادی سازمان لیگ توضیح داد: آنها به دنبال این بودند که بازی ها را از 31 مرداد آغاز کنند و با توجه به اتفاقات جام جهانی تصمیماتی گرفته بودند که باید با آن ها روبرو می شدیم و مشکلاتی که برای ما پیش می آمد. خدا را شکر تصمیمی گرفته شد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا در مورد سقف قرارداد بحثی شده است، گفت: در این مورد بحث شد اما چون این جلسه جلسه دیگری برای مسابقات بود، چندان جدی نبود. سرپوش می تواند به خیلی از تیم ها کمک کند، اما فوتبال حرفه ای است.

این مربی هواداران درباره برنامه تمرینی این تیم گفت: برخی از تیم ها تمرینات خود را از امروز یا حتی یکی دو روز پیش آغاز کردند. از امروز تا زمانی که قرار است لیگ برگزار شود حدود 42 روز فرصت داریم و این مدت کمی برای آمادگی بدنی است، اما همه ما به دنبال برنامه ریزی هستیم تا حداقل بتوانیم فاصله بیشتری در مسابقات داشته باشیم. .


سرویس خبر شماره: 1831656
Jul 11, 1401 @ 15:55
841 |

3نقطه نظر

وی در خصوص نامشخص بودن زمان قرعه کشی و شروع مسابقه گفت: زمان قرعه کشی مشخص است و انشاالله تا چند روز آینده اعلام می کنند. برنامه ریزی اکثر کشورها بر اساس فیفا است و می دانید که در زمان های آینده بیشتر بازی های اروپایی برگزار می شود و بیش از 80 درصد بازیکنان ما در خارج از کشور بازی می کنند و نمی توانند در اردوها شرکت کنند و باید در تیم های خود باشند تا بازی کنند بحث هایی شده است و انشالله این بحث ها باعث می شود تصمیم بهتری برای لیگ بگیرند زیرا برای لیگی پویا و با کیفیت باید برنامه ریزی خوبی داشته باشیم تا انشالله باشگاه ها از دست نده.

وی در پاسخ به اینکه چه چیزی در فوتبال ایران حرفه ای است، گفت: قطعا درست است و مشکلاتی وجود دارد. صحبت هایی شد و قرار شد از بالا فکری شود و تصمیم گیری شود. امیدوارم هر تصمیمی که گرفته می شود برای فوتبال کشور مفید باشد.