مرحله اول تراکتورسازی به ابتدای لیگ نمی رسد

ورزشگاه یادگار امام تبریز که بسیاری از قسمت های آن نیاز به تعمیر و به روز رسانی استانداردهای روز داشت، بیش از یک ماه است که در وضعیت «کارگران مشغول هستند». بازسازی کامل قسمت اداری و رختکن و البته کارهای عمرانی که خارج از ورزشگاه در حال انجام است باعث شده حداقل تا هفته های ابتدایی فصل جدید شرایطی برای میزبانی بازی های تراکتورسازی در یادگار امام وجود نداشته باشد.

تراکتورسازی بازی های خانگی خود را در فصل جدید لیگ برتر تا پایان مراحل آماده سازی ورزشگاه یادگار امام در ورزشگاه شهید سلیمانی آغاز خواهد کرد.

در چنین شرایطی مانند فصل گذشته، باشگاه تراکتورسازی دیدارهای خانگی لیگ برتر 1401-02 خود را در ورزشگاه شهید سلیمانی آغاز خواهد کرد. این ورزشگاه کمتر از 15000 هوادار دارد و نسبت به ورزشگاه یادگار امام که 70 هزار نفر ظرفیت دارد بسیار کوچکتر است که این تیم قویتر و بهتر از ورزشگاه آبی اختصاصی خود میزبان یادگار امام است.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1837017
15 اوت 1401 @ 1:02 بعد از ظهر
12.2 هزار امتیاز خبر|

14نقطه نظر

در انتظار یادگار، بازی مبتنی بر دیزل;

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تراکتور بازی های خانگی خود را در ورزشگاه کوچک خود واقع در مجتمع تجاری بانیان دیزل انجام می داد تا اینکه فصل گذشته تماشاگران به ورزشگاه بازگشتند. پس از انتشار خبر حضور تماشاگران، بازی های تراکتورسازی به ورزشگاه بزرگ یادگار امام منتقل شد. این ورزشگاه که در حال به روز رسانی است، در شروع فصل جدید نمی تواند میزبان بازی های خانگی تراکتور باشد.